Hvornår kommer baby?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

L&V

simone_jacobsen skriver:

Og du har så evigt ret, men for søren jeg syntes det er svært at vente efterhånden især når jeg mere eller mindre har konstant ondt.. Men må, forsøge, at væbne mig med tålmodighed

Kan sagtens huske det, min hofte var gået af led fordi jeg kørte galt tidligt i min graviditet også havde jeg kraftig bækkenløsning så smerter var der nok af og måtte desværre ikke gå i fødsel selv da de mente min krop var for træt så følte mig lidt snydt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

simone_jacobsen

Baagøe skriver:

Tror du går over tiden Jeg fødte 15 dage over tid

Puhaa 15 dage over tid - så er der jo laaaang tid til endnu

Anmeld

26. december 2012

FruHolm <3

Åhh no så kan jeg jo komme til at vente lææænge endnu

Men men men jeg må jo bare finde tålmodigheden frem og skubbe tankerne om fødsel lidt væk

Hehe ja der er vidst ikk andet for

Anmeld

26. december 2012

Annette A

Med mit tredie barn oplevde jeg meget uro og havde hele tiden følelesen af at jeg ville føde før tiden, da jeg synes det virkede ekstremt trangt i maven, mange plukveer og murren samt følelsen af enorm rastløshed. Det holdt stik for da jeg var 38+2 fødte jeg hvor jeg med mine to første børn slet ikke oplevede det sådan og der gik jeg også til termin. Så måske er det rigtigt nok. Håber der snart sker noget for ved godt hvor voldsom den utålmodighed er specielt når ens krop nærmest bare ikke kan mere.

Anmeld

26. december 2012

simone_jacobsen

Kellie skriver:

Med mit tredie barn oplevde jeg meget uro og havde hele tiden følelesen af at jeg ville føde før tiden, da jeg synes det virkede ekstremt trangt i maven, mange plukveer og murren samt følelsen af enorm rastløshed. Det holdt stik for da jeg var 38+2 fødte jeg hvor jeg med mine to første børn slet ikke oplevede det sådan og der gik jeg også til termin. Så måske er det rigtigt nok. Håber der snart sker noget for ved godt hvor voldsom den utålmodighed er specielt når ens krop nærmest bare ikke kan mere.

Åhh så er der jo håb forude.. Hi hi

Anmeld

27. december 2012

MorDk

simone_jacobsen skriver:

Ihh kan bare IKKE vente mere og kan da slet ikke overskue, at skulle gå over tid
Hvordan kan det være, at du "kun" gik en uge over før du blev sat i gang? -plejer det ikke at være 10-14 dage over?

Det er altid en vurd. sag. Jeg havde rigtig mange bækkensmerter og jeg er ret lille og fødte en stor dreng på 3800 første gang. De så ingen grund til jeg skulle prøve at føde en evt. større baby. Lillesøster viste sig at veje 80 gram mere end storebror. Så er glad for jeg ikke skulle gå længere...

Anmeld

27. december 2012

Møller

Det lyder da klart somom du føder før termin. Alle symptomerne er der. For alles skyld er det da bedst at han når at blive helt klar til verden, så kommende mor kæmp videre lidt endnu, han skal nok komme ud og nu er det da til at se en ende på det. Jeg fødte selv min første 5 uger for tidligt og tro mig jeg havde gerne ventet til termin for det er bare en mere klar søn du får.

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

simone_jacobsen skriver:

Puhaa 15 dage over tid - så er der jo laaaang tid til endnu

Det ved man jo heldigvis aldrig 

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

simone_jacobsen skriver:

Hej alle i skønne kvinder..

Som det nok kan læses i overskriften, er jeg ved at være seriøst utålmodig

Jeg er i dag 37+4 og har termin der 12. januar, men jeg vil såå forfærdelig gerne have min lille dreng ud SNART!!!

Han har lagt sig tilrette for 2-3 uger siden, ligger helt perfekt i følge min jordemor. Inden for den sidste uge er min mave langsomt sunket, men siden i søndags er den sunket rigtig meget - der er nu "hul" mellem barm og mave
Jeg har alle de "almindelige" skavanker - hævet fødder, ben og hænder, ondt i lænden (meget ondt), mentrationssmerte/kramper i maven og følelsen af, at han trykker i skridtet og rumpetten

Jeg sover af H-til om natten og vågner med ondt i lænden og maven, hvilket jeg har gjort i 2-3- uger efterhånden, jeg tisser KONSTANT og plukveerne har taget godt til - har slet ikke kunne mærke dem, fysisk, men det er jeg begyndt på at kunne.

Når tøser så kommer mit spørgsmål.... HVORNÅR FØDER JEG???
Andre der har haft det ligesom mig og stadig har gået til termin?

Ja, og gik også en uge over

Tålmodighed min ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.