3 mdr. og sover meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

MorTilEnPrinsesse

MorDk skriver:

Min datter er 3 mdr. gammel og jeg sys altså hun sover virkelig meget? Hvornår vender det? Min søn sov stort set aldrig. Han havde svært ved at finde ro. Kan selvfølgelig ikke lade være med at samligne...

Hvor meget sover jeres barn på 3 mdr.?

Vores Freya sover fra:

07.30 til 10.00

12.00 til 15-16

19.00 til 20.30

22.00 - 7.30

Det er sådan ca tidspunkter hun sover, ved ikke om det er meget... ? 

De dage vi er ude/besøger nogle sover hun ikke fra 12-15-16 stykker, kun til ca 14.. og er vågen til kl 17... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

MorTilEnPrinsesse

MorDk skriver:

Jeg ammer ca. 2 gange i løbet af natten...

Læste lige at  hun får sidste mad ved 19.00? også bliver lagt til at sove der... Det gjorde vi også her, men vi har fundet ud af hvis hun er vågen ved 21-22 tiden og vi giver hende mad der så sover hun igennem... Det gør hun ikke hvis hendes sidste måltid er kl 19.00?? 

De gange hvor hun ikke er vågen ved 21-22 tiden der vækker vi hende , skifter hende og gir hende mad.. :-) 

På den måde har vi nu fået en rutine som virker, og ingen skal op om natten, ved godt børn er forskellige, men måske i kunne prøve det?

Anmeld

29. december 2012

MorDk

MorTilEnPrinsesse skriver:

Læste lige at  hun får sidste mad ved 19.00? også bliver lagt til at sove der... Det gjorde vi også her, men vi har fundet ud af hvis hun er vågen ved 21-22 tiden og vi giver hende mad der så sover hun igennem... Det gør hun ikke hvis hendes sidste måltid er kl 19.00?? 

De gange hvor hun ikke er vågen ved 21-22 tiden der vækker vi hende , skifter hende og gir hende mad.. :-) 

På den måde har vi nu fået en rutine som virker, og ingen skal op om natten, ved godt børn er forskellige, men måske i kunne prøve det?

Jamen hun vågner kl.21-22 og får mad... kan ikk holde hende vågen indtil der...

Anmeld

29. december 2012

Guldimaven

Sådan som su beskriver din datters dag, sådan kunne min dreng på 6 næsten 7 mdr se ud.. Han har også behov for meget søvn, og har altid sovet meget! Jeg tror ikke du skal bekymre dig men bare nyde det. 

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Guldimaven skriver:

Sådan som su beskriver din datters dag, sådan kunne min dreng på 6 næsten 7 mdr se ud.. Han har også behov for meget søvn, og har altid sovet meget! Jeg tror ikke du skal bekymre dig men bare nyde det. 

Smiler... har jeg også besluttet mig for *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.