3 mdr. og sover meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.837 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. december 2012

MorDk

Min datter er 3 mdr. gammel og jeg sys altså hun sover virkelig meget? Hvornår vender det? Min søn sov stort set aldrig. Han havde svært ved at finde ro. Kan selvfølgelig ikke lade være med at samligne...

Hvor meget sover jeres barn på 3 mdr.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

JS<3

MorDk skriver:

Min datter er 3 mdr. gammel og jeg sys altså hun sover virkelig meget? Hvornår vender det? Min søn sov stort set aldrig. Han havde svært ved at finde ro. Kan selvfølgelig ikke lade være med at samligne...

Nu er alberte kun 11 uger, og beskrives sikkert ret godt som din søn. Årh hun måtte gode sove noget mere om dagen

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Ja jeg ved jo at unger er forskellige.... men undre mig bare over hvor meget hun kan sove til tider...

Anmeld

26. december 2012

JS<3

MorDk skriver:

Ja jeg ved jo at unger er forskellige.... men undre mig bare over hvor meget hun kan sove til tider...

Hvor meget sover hun? 

Anmeld

26. december 2012

christina92

MorDk skriver:

Det er meget forskelligt! nogle dage sover hun nærmest ikke og andre dage som i går sover hun 1 time til formiddag og så snuppede hun 4,5 time til middag 1 time til aften, gik i seng kl,. 20 og stod først op kl. 8.30 her til morgen

Men oftest vågen 1,5-2 timer og så sove 2-3 timer

Anmeld

26. december 2012

MorDk

JS<3 skriver:

Hvor meget sover hun? 

Det kan se sådan her ud:

Vågner kl.06.30

Sover fra 08.30-12.00

Sover fra 13.30-15.00

Sover/blunder fra 17.00-17.30

Bliver lagt kl.18.30/19.00 (til natten)

Anmeld

26. december 2012

Koen.

MorDk skriver:

Det kan se sådan her ud:

Vågner kl.06.30

Sover fra 08.30-12.00

Sover fra 13.30-15.00

Liam er 7 mdr og hans dage ser nogen gange stadig sådan ud mens andre dage sover han måske 2 timer hele dagen.. Han sover så ikke igennem om natten endnu heller

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Lærke&Liam. skriver:

Liam er 7 mdr og hans dage ser nogen gange stadig sådan ud mens andre dage sover han måske 2 timer hele dagen.. Han sover så ikke igennem om natten endnu heller

Jeg ammer ca. 2 gange i løbet af natten...

Anmeld

26. december 2012

Koen.

MorDk skriver:

Jeg ammer ca. 2 gange i løbet af natten...

Liam vil ikke have mad men den kære seperationsangst har ramt ham så han vil have tryghed og han bruger ikke sut så jeg skal op og trøste, nusse, vugge mellem 5 og 10 gange om natten trøster mig med det er en fase..

Men tror din lille pige sover helt normalt i forhold til alder, i hvertfald hvis jeg ser ud fra hvordan mine har været.. Men eks min søsters søn sov aldrig nærmest.. Så nok meget forskelligt

Anmeld

26. december 2012

Studerendemor

MorDk skriver:

Det kan se sådan her ud:

Vågner kl.06.30

Sover fra 08.30-12.00

Sover fra 13.30-15.00

Det lyder meget som min datter i den alder, men det vendte lige pludselig.... Synes bare du skal nyde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.