ja så er jeg har igen.. 
min lille casandra er nu 10 uger gammel og simplthen den gladeste lille pige jeg har mødt
smiler næsten hele sin vågne tid 
men efter hun er begyndt at opdage sine hænder og prøver at finde ud af at bruge dem bliver hun meget hurtigt overtræt og siden hun var en 4 uger gammel har hun haft problemer med at sove om dagen, hun vil hellere være vågen og opleve verdenen.. 
min svigermor har været her 2 gange i december, første gang havde lille casandra vrøvl med maven og derfor meget ked og hys..
anden gang igår var jule aften og vi havde en super hyggelig aften.. casandra bliver ammet når hun siger hun er sulten (hun er meget tydelig i sit sprog) og var kun overtræt og pyldret nogle få gange.. da klokken bliver omkring 23 bliver hun jo voldsomt overtræt men gider ikke sove, hun græder lidt osv..
svigermor tager hende så op og "flyve" sådan så casandra ligger med maven i hendes hånd og kan kik over over det hele, straks er casandra stille og ligger og kikker på altid (hun er jo mega nysgerrig)
nu er svigermor så kommet frem til at det må være fordi hun ikke får mad nok at hun bliver ked ind i mellem og ikke fordi hun er overtræt som jeg mener.. anders (min kæreste) som ikke ser si datter ret meget for tiden mener også at nu hun græder om aftenen er hun ikke overtræt som jeg siger med derimod sulten..
men ligger jeg hende til spiser hun det hun vil og ligger sig så til at sove ved brystet..
sp sagde her i sidste uge at casandra ikke havde taget så meget på som hun skulle men det sagtens kunne være fordi hun bruger så meget energi når hun er vågen som hun gør så sp er ikke bekymret da casandra ifølge sp´s ord trives og har det som godt som hun overhoved kan..
men til "problemet" nu har jeg hørt så meget på min kæreste og svigermor at jeg nu spekulerer på om hun får nok mad
for første gang siden jeg fødte hende tvivler jeg på mig selv
her til aften ammede jeg hende som hun plejer og hun lagde sig til at sove, men hver gang jeg så ville ligge hende i seng vågnede hun og blev ked (sådan er de fleste aftenen), og dette skete nogle gange og efter 1½ time slap min tålmodighed op
så gik ned, kogte noget vand og lavede en flaske med 90 ml vand og 10 ml nan - mælke erstatning (er bange for hun skal få ondt i maven af det og gjorde det kun som et forsøg i at se om hun er sulten), hun drak de 100 ml og da flaske var tom spyttede hun flasken ud og lagde sig til at sove..
jeg er ude i om hun ikke får nok mælk om aftenen fordi hun falder i søvn ?
om jeg skal til at give hende en flaske mælke erstatning til at sove på ?
og jeg skal høre på de andre og tro på hun ikke får mad nok 24/7 selv om mine indstinkter siger hun er så glad og smilende fordi hun faktis har det godt og får hvad hun skal have.. ?
åhhh hjælp mig!!
og ja sorry ved godt det blev langt