Jeg har jo voldsomme bækkenproblemer i min graviditet denne gang, de fleste ville nok kalde det bækkenløsning, men det gør jeg som udgangspunkt ikke, fordi det sagde fysserne på Skejby man er gået fra at kalde det

Nå, anyway, jeg ved ikke hvad der sker, men i løbet af dagen i går, fik jeg mega mega ondt nederst i ryggen/bækkenet - eller det tror jeg, for jeg er vant til det bare er hele bækkenet der gør ondt.. Men det er sådan allernederst i ryggen og så det bagerste af bækkenet.
Jeg kan ikke sidde ret op/ned ret længe uden voldsomme smerter, jeg kan faktisk ikke rette ryggen og rette mig helt ud, det gør sindssygt ondt, og jeg kan overhovedet ikke bære på noget. Jeg kan ikke en gang løfte Rose op, så er der sådan en skærende og forfærdelig smerte det beskrevne sted. Jeg kan ikke ligge almindeligt på ryggen i sengen, igen fordi jeg så retter ryggen og kroppen ud, så jeg er nødt til at ligge sådan "krøllet sammen".
SOm sagt er jeg jo vant til det gør ondt i hele bækkenet hele tiden, men det her er en helt anden form for smerte. Sådan en meget skarp skærende smerte, og det er meget træls jeg ikke kan rette ryggen.
Hvad kan man gøre her? Er det mit bækken? SKal det så være sådan her altid, eller hvad kan der lige være sket? Jeg indrømmer jeg bar noget meget tungt vasketøj op af trappen den 23 om aftenen, det var ret dumt. MEn det burde vel ikke skyldes det, da den meget skarpe smerte begyndte ret pludselig dagen efter midt på dagen?
Har vedhæftet et billede af smertens lokalisering
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld