.. Men har brug for hjælp til at regne ud hvad det koster at have sådan én. Virkelig ALLE udgifter i kan komme i tanke om.
Sagen er den, at det efterhånden er virkelig besværligt at besøge familie, da de alle bor i andre byer og det er møgbøvlet med busser. Så vi skal hele tiden hentes. Og nu kommer barn nr 2 snart, og min mors bil er en varevogn med kun 3 sæder, så hun vil aldrig kunne hente både mig og begge børn, og i forvejen er det et problem, at hun ikke kan hente både mig, barn og kæreste, men kun mig og barn.
Egentlig tror jeg ikke, at vi har råd til det, men det ved man jo ikke førend man har regnet på det.
Som vi har haft talt med vores svigere om, er det så ikke noget med at man kan gøre sådan at det er dem, som bilen står i? Så er forsikring billigere, fordi de har mange års erfaring som billist. Er det lovligt, eller hvad? Hvis det ikke er, gør vi det self. ikke, har bare ikke lige forstand på den slags

Så hvad koster forsikring typisk? vægtafgift? alt det andet som man skal huske på, som jeg nok ikke lige har overvejet?
Og derudover, hvilken bil kan i anbefale? Vi vil have en brugt, og den skal kunne rumme en Trille gigant i bagagerummet...
Anmeld