Nu må han altså gerne komme :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Enirt

Ja havde termin den 22 dec. men håbede lidt at han ville vente til efter jul, da juletrditioner osv. ville flade sammen med hans fødselsdag hvis han kom til verden her i juleweekenden. Så for hans skyld håbede jeg at han ville vente til efter jul.

Men nu må han gerne komme ud til sin far og mor, som er spændte på at se ham, for ikke at tale om resten af familien. Bedsteforældre og oldeforældre osv.

Håber han snart melder sin ankomst så han ikke skal have fødselsdag til nytår. Og så jeg kan komme til at bevæge mig ordenligt igen Så send gerne ve-støv i min retning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

M&N

Enirt skriver:

Ja havde termin den 22 dec. men håbede lidt at han ville vente til efter jul, da juletrditioner osv. ville flade sammen med hans fødselsdag hvis han kom til verden her i juleweekenden. Så for hans skyld håbede jeg at han ville vente til efter jul.

Men nu må han gerne komme ud til sin far og mor, som er spændte på at se ham, for ikke at tale om resten af familien. Bedsteforældre og oldeforældre osv.

Håber han snart melder sin ankomst så han ikke skal have fødselsdag til nytår. Og så jeg kan komme til at bevæge mig ordenligt igen Så send gerne ve-støv i min retning

Sender en masse ve-støv i din retning 

Anmeld

25. december 2012

Enirt

BabyWish2012 <3 skriver:

Sender en masse ve-støv i din retning 

Tak skal du have, så håber jeg det det virker

Anmeld

25. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Enirt skriver:

Værsågod her var der lidt. Håber, du får en snarlig og god fødsel

Anmeld

25. december 2012

Enirt

PT skriver:

Værsågod her var der lidt. Håber, du får en snarlig og god fødsel

Lad os håbe det sætter gang i noget...ind til videre er der ikke sket meget

Anmeld

28. december 2012

Enirt

Piger, piger, piger....Hjælp mig!

Jeg har stadig ikke født, og nu gider jeg ikke rende rundt med mave på mere. Nu vil jeg bare gerne se min søn og holde ham i mine arme

SEND EN SANDSTORM AF VE-STØV...pleace

Anmeld

28. december 2012

_-Kathrine-_

Kender det alt for godt... Jeg havde termin igår og er ved at blive idiot!!
Det kan være vi mødes på Skejby

Anmeld

28. december 2012

Enirt

_-Kathrine-_ skriver:

Kender det alt for godt... Jeg havde termin igår og er ved at blive idiot!!
Det kan være vi mødes på Skejby

Ja det kan være, det kunne da være lidt sjovt

Anmeld

28. december 2012

JS<3

En hel håndfuld ve støv til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.