Gravid efter MA.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor hurtig blev du gravid efter MA?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

579 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg fik en frivillig MA d. 3/4 december ( historien er kompliceret) Mit spørgsmål er så, hvor hurtigt du blev gravid efter en MA?

Jeg blev gravid med mit første barn på ppiller, og denne gang var jeg blevet gravid, nærmest uden han kom ind i mig (selvf. var hn inde i mig, men ikke nogen udløsning, så det har været virkelig lidt der skulle til)

Så hvis jeg selv skulle sige det, så bliver jeg nemt gravid med min kæreste, men hvad efter min MA?!

Jeg begyndte at bløde en to dage efter abortens blod stoppede. På sygehuset MENTE de det var mens, men kunne ikke sige med sikkerhed om det lige var det sdste fra MA eller om det var mens. Så MÅSKE har jeg haft mens og måske ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Hej.

Jeg fik en frivillig MA d. 3/4 december ( historien er kompliceret) Mit spørgsmål er så, hvor hurtigt du blev gravid efter en MA?

Jeg blev gravid med mit første barn på ppiller, og denne gang var jeg blevet gravid, nærmest uden han kom ind i mig (selvf. var hn inde i mig, men ikke nogen udløsning, så det har været virkelig lidt der skulle til)

Så hvis jeg selv skulle sige det, så bliver jeg nemt gravid med min kæreste, men hvad efter min MA?!

Jeg begyndte at bløde en to dage efter abortens blod stoppede. På sygehuset MENTE de det var mens, men kunne ikke sige med sikkerhed om det lige var det sdste fra MA eller om det var mens. Så MÅSKE har jeg haft mens og måske ikke.

jeg er 3 gange blevet gravid efter max 2 måneder men den sidste gang endte i Ufrivillig MA og derefter tog det os 8 måneder med intensiv sexen

Anmeld

25. december 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med frivillig MA? 

Men er da ked af du måtte igennem det - havde selv en MA sidste år og det var så hårdt.

Min 1. menstruation kom ca. 35 dage efter udskrabningen og jeg blev gravid 6 måneder efter

Al held og lykke 

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

jeg er 3 gange blevet gravid efter max 2 måneder men den sidste gang endte i Ufrivillig MA og derefter tog det os 8 måneder med intensiv sexen

Det er også gået forholdsvis hurtigt for jer så Tak for svaret

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med frivillig MA? 

Men er da ked af du måtte igennem det - havde selv en MA sidste år og det var så hårdt.

Min 1. menstruation kom ca. 35 dage efter udskrabningen og jeg blev gravid 6 måneder efter

Al held og lykke 

Frivillig MA = det er en MA vi selv valgte. Grunden er kompliceret

Men tak for svaret

Anmeld

26. december 2012

M&N

Anonym skriver:

Frivillig MA = det er en MA vi selv valgte. Grunden er kompliceret

Men tak for svaret

Jamen man kan da ikke have en frivillig MA? Du ved godt MA står for Missed Abortion ikke? Altså at du ikke støder fosteret ud selv, og fosteret er dødt eller lignende? Ikke en medicinsk abort? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.