Det klør! graviditets kløe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Helloo

Og brænder.. Overalt på min krop. Primært benene er slemme. Der er lidt som tørt hud, og det er det. Det er virkelig ubehageligt, og det er meget slemt når det rammer noget stof fx lagnet.. Sådan har det været den sidste halvandens uge tid.. Tager til læge her inden nytår, nogen idé om det kan være leverbetinget graviditets kløe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

SP10

Profilbillede for SP10
Louise17 skriver:

Og brænder.. Overalt på min krop. Primært benene er slemme. Der er lidt som tørt hud, og det er det. Det er virkelig ubehageligt, og det er meget slemt når det rammer noget stof fx lagnet.. Sådan har det været den sidste halvandens uge tid.. Tager til læge her inden nytår, nogen idé om det kan være leverbetinget graviditets kløe?

Hej..

Jeg havde selv leverbetinget graviditetskløe under min første graviditet.
Og det kløede primært på mine arme, ben og maven. Om det er graviditetskløe du har, er svært og sige det kan kun en blodprøve vise, men syntes ihvert fald du skal få taget en blodprøve hurtigst muligt, for hvis du har det skal du i behandling med det samme.
Bevæger baby sig som den plejer?

Knus her fra

Anmeld

25. december 2012

Helloo

SP10 skriver:

Hej..

Jeg havde selv leverbetinget graviditetskløe under min første graviditet.
Og det kløede primært på mine arme, ben og maven. Om det er graviditetskløe du har, er svært og sige det kan kun en blodprøve vise, men syntes ihvert fald du skal få taget en blodprøve hurtigst muligt, for hvis du har det skal du i behandling med det samme.
Bevæger baby sig som den plejer?

Knus her fra

Tak for svar 

Nej han er ikke særlig aktiv iforhold til hvad han plejer.. 

Anmeld

25. december 2012

SP10

Profilbillede for SP10
Louise17 skriver:

Tak for svar 

Nej han er ikke særlig aktiv iforhold til hvad han plejer.. 

Så lidt

Jeg ringede til sygehuset afdeling, der hvor man også kan komme ind hvis man skal f.eks mærker for lidt liv og osv. De tog mig ind dagen efter, tog en blodprøve og fik svar senere samme dag. Jeg ved ikke hvor du er tilknyttet men hvis du er meget nervøs så ring ind til dem og få en snak, så råder de dig til hvad du skal gøre..

Anmeld

25. december 2012

Helloo

SP10 skriver:

Så lidt

Jeg ringede til sygehuset afdeling, der hvor man også kan komme ind hvis man skal f.eks mærker for lidt liv og osv. De tog mig ind dagen efter, tog en blodprøve og fik svar senere samme dag. Jeg ved ikke hvor du er tilknyttet men hvis du er meget nervøs så ring ind til dem og få en snak, så råder de dig til hvad du skal gøre..

Hvad kan der ske med ham hvis der ikke bliver gjort noget? 

Lægen har åben Torsdag så ringer der tror jeg 

Anmeld

25. december 2012

SP10

Profilbillede for SP10
Louise17 skriver:

Hvad kan der ske med ham hvis der ikke bliver gjort noget? 

Lægen har åben Torsdag så ringer der tror jeg 

Prøv og Google leverbetinget graviditetskløe, det kan godt blive meget farligt for barnet hvis du ikk kommer i Behandling.nu skal du ikk blive forskrækket når du læser om det, for hvis det er det du har så tager de godt hånd om det og der er meget meget lille chance for der sker noget når du er kommet i behandling..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.