Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Synes godt nok det er vildt at du allerede er 16+2 - du er jo lige belvet gravid for søren!
Synes godt nok det er vildt at du allerede er 16+2 - du er jo lige belvet gravid for søren!
Ja er 16+3 i dag det er helt vildt så hurtigt tiden er gået ! Godt jeg havde dig i Tyrkiet for har i hvert fald været med til at tiden gik hurtigere Og du er jo allerede i tredje trimester om lidt holder du fisken i armene !
tarkoflen skriver: Hvor er det fantastisk, det er bare sådan en skøn og lidt uvirkelig følelse, i hver fald for mig synes det var en lidt spøjs blanding af følelser, men jeg elsker, at jeg kan mærke lillepigen hver dag
Hvor er det fantastisk, det er bare sådan en skøn og lidt uvirkelig følelse, i hver fald for mig synes det var en lidt spøjs blanding af følelser, men jeg elsker, at jeg kan mærke lillepigen hver dag
Ja jeg sad og fik et helt chok i sofaen igår ! Men det var jo helt fantastisk ! Det må også bare være skønt at mærke liv fra det lille liv hver dag
Akmese skriver: Ja er 16+3 i dag det er helt vildt så hurtigt tiden er gået ! Godt jeg havde dig i Tyrkiet for har i hvert fald været med til at tiden gik hurtigere Og du er jo allerede i tredje trimester om lidt holder du fisken i armene !
Det er jeg glad for!
Arg, lige knapt, er "kun" 26+2 i dag..
Akmese skriver: Ja jeg sad og fik et helt chok i sofaen igår ! Men det var jo helt fantastisk ! Det må også bare være skønt at mærke liv fra det lille liv hver dag
M (: skriver: Det er jeg glad for! Arg, lige knapt, er "kun" 26+2 i dag..
nåå ja okay så .. men det er lige om snart at du er i sidste trimester !
tarkoflen skriver: Det er så dejligt og endu mere fantastisk er det, at farmand nu også kan mærke lillepigen give nogle ordentlige los... i morges fik han en på næsen, da han sagde godmorgen til hende
Det er så dejligt og endu mere fantastisk er det, at farmand nu også kan mærke lillepigen give nogle ordentlige los... i morges fik han en på næsen, da han sagde godmorgen til hende
HAHA ! Ja det må også bare være helt fantastisk for vores kære mænd når de kan mærke den lille og være lidt med på den måde!
Akmese skriver: HAHA ! Ja det må også bare være helt fantastisk for vores kære mænd når de kan mærke den lille og være lidt med på den måde!
Akmese skriver: nåå ja okay så .. men det er lige om snart at du er i sidste trimester !
Ja, det kan det hurtigt blive!
Kan godt se det er længe siden du oprettede indlægget, men årh altså.. også 1. juledag, hvor skønt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128