For første gang er jeg helt sikker på ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
19 svar
1 synes godt om
25. december 2012

Mink

At jeg har mærket de berømte baby-bobler !!! Neeej en fantastisk følelse !!  en dejlig 1. Juledag gave min lille dreng gav sin mor !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Mink

25. december 2012

M&N

Akmese skriver:

At jeg har mærket de berømte baby-bobler !!! Neeej en fantastisk følelse !!  en dejlig 1. Juledag gave min lille dreng gav sin mor !!! 

Ihh hvor dejligt

Det er sådan en skøn følelse Jeg troede i starten det var mine tarme men en dag lå jeg med hånden over navlen og så kunne man lige mærke en lille fisk under navlen, det var helt vildt !

Anmeld

25. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er bare dejligt og hyggeligt! Vh stine

Anmeld

25. december 2012

Mink

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh hvor dejligt

Det er sådan en skøn følelse Jeg troede i starten det var mine tarme men en dag lå jeg med hånden over navlen og så kunne man lige mærke en lille fisk under navlen, det var helt vildt !

Det er bare fuldstændig fantastisk !! det her er også første gang jeg er helt sikker på at det var baby-bobler .. Ej hvor sjovt !  Mine var lidt til venstre for navlen sad bare i sofaen og lige pludselig kom det bare ... 

Anmeld

25. december 2012

Mink

StineW79 skriver:

Det er bare dejligt og hyggeligt! Vh stine

Ja en fuldstændig fantastisk fornemmelse ! synes nu også det var på tide jeg kunne mærke forskel  

Anmeld

25. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Yay, hvor er det dejligt! 

Anmeld

26. december 2012

Mink

M (: skriver:

Yay, hvor er det dejligt! 

Ja det var godt nok bare helt fantatisk  

Anmeld

26. december 2012

MissMona

Ih hvor fantastisk. Jeg er 16+0 i morgen og håber på snart at kunne mærke noget ....

Anmeld

26. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Ja det var godt nok bare helt fantatisk  

Synes godt nok det er vildt at du allerede er 16+2 - du er jo lige belvet gravid for søren! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.