Min mor var fuld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Anonym skriver:

Min mor var fuld.. sagde de samme ting igen og igen... gik som om hun havde skidt i bukserne..

og havde virkelig travlt med, at så skulle vi ha risen la mente og så bagefter sku vi spille pakkeleg, og når ja der jo os gaverne og så skulle hun hjem.

det gik satme stærkt...

var sååå flov over hende. ( vi havde svigermor og mandens lillebror på besøg også)

Du er nødt til at tage en snak med hende, hvis du siger hun også var det sidste år? - Det kan altså ikke passe folk skal være sådan og føle sig som midtpunkt på en dag hvor det handler om alle!

Øv, hvor jeg håber din mor har dårlig samvittighed over det, for det må have været rigtig pinligt for dig... Øv Øv.... En varm tanke herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Father

Anonym skriver:

Min mor var fuld.. sagde de samme ting igen og igen... gik som om hun havde skidt i bukserne..

og havde virkelig travlt med, at så skulle vi ha risen la mente og så bagefter sku vi spille pakkeleg, og når ja der jo os gaverne og så skulle hun hjem.

det gik satme stærkt...

var sååå flov over hende. ( vi havde svigermor og mandens lillebror på besøg også)

Hun er din mor, hvad med at respektere hendes valg? Du kan ikke stave eller skrive normalt, skal hun så også skamme sig over dig?

Slap dog af, hun er din mor, hun er grundlaget for din eksistens, du skylder hende respekt, uanset hvad!!!

Anmeld

25. december 2012

MyLove E

Father skriver:

Hun er din mor, hvad med at respektere hendes valg? Du kan ikke stave eller skrive normalt, skal hun så også skamme sig over dig?

Slap dog af, hun er din mor, hun er grundlaget for din eksistens, du skylder hende respekt, uanset hvad!!!

Der er da ingenting i vejen med hendes stavning.. Hvorfor skal du altid være ubehagelig?????

Jeg kan godt forstå TS er ked af det.. Til TS

Anmeld

25. december 2012

tarkoflen

Father skriver:

Hvad er det da for et tåbeligt svar?? Det har da intet med debatten at gøre og er fuldstændig unødigt!

Til TS
Øv en træls oplevelse du er nødt til at tage en snak med hende, og fortælle hvor ked af det, det gør dig! Hvis hun er alkoholiker så er det nok desværre svært, men jeg håber l kan få snakket ud og finde en løsning, så problemet ikke opstår igen næste år!

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

tak til alle for STØTTE !!!

min mor kan ikke se problemet , hun griner bare

Men ja næste år er det Uden hende...

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

Father skriver:

har sådan en lyst til at sige... HOLD din F... og bland dig udenom hvis du kun har sådan nogle ting at skrive...

Anmeld

26. december 2012

Zeus

Anonym skriver:

det gik satme stærkt...

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvad er det da for et tåbeligt svar?? Det har da intet med debatten at gøre og er fuldstændig unødigt!

Til TS
Øv en træls oplevelse du er nødt til at tage en snak med hende, og fortælle hvor ked af det, det gør dig! Hvis hun er alkoholiker så er det nok desværre svært, men jeg håber l kan få snakket ud og finde en løsning, så problemet ikke opstår igen næste år!

tror ik hun er alcoholiker, det ikk sådan hverdags noget. gudskelov.. men hun er i alt fald glad for vinen i weekenderne og ja jul

tak for støtte

Anmeld

26. december 2012

Nemesis

Father skriver:

Respekt er noget man gør sig fortjent til..ikke noget man bare får! og uanset hvem det er, så er alm. god opførsel vel noget man godt kan forvente, især en juleaften.

synes dit svar er helt ved siden af.

Anmeld

26. december 2012

Nemesis

Hvis din mor ikke kan se problemet, så kan du jo endten ikke holde jul med hende..og husk at fortælle hvorfor eller også købe alkoholfri vin til hende.

Det er da en underlig og kedelig indstilling at have når man er gæst hos en anden. Desuden er det jo slet ikke en opførsel der er sjovt for børn at være vidne til.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.