Min mor var fuld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.594 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Anonym trådstarter

Min mor var fuld.. sagde de samme ting igen og igen... gik som om hun havde skidt i bukserne..

og havde virkelig travlt med, at så skulle vi ha risen la mente og så bagefter sku vi spille pakkeleg, og når ja der jo os gaverne og så skulle hun hjem.

det gik satme stærkt...

var sååå flov over hende. ( vi havde svigermor og mandens lillebror på besøg også)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Zafir

Puha Det lyder ikke sjovt.

Plejer hun at være det juleaften?

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Puha Det lyder ikke sjovt.

Plejer hun at være det juleaften?

ja os sidste år

Anmeld

25. december 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Min mor var fuld.. sagde de samme ting igen og igen... gik som om hun havde skidt i bukserne..

og havde virkelig travlt med, at så skulle vi ha risen la mente og så bagefter sku vi spille pakkeleg, og når ja der jo os gaverne og så skulle hun hjem.

det gik satme stærkt...

var sååå flov over hende. ( vi havde svigermor og mandens lillebror på besøg også)

Anmeld

25. december 2012

Zafir

Anonym skriver:

ja os sidste år

Det lyder som om at du skal tage en ordenlig snak med hende, en dag hun ikke er fuld også tage en beslynting om hun kan være med juleaften...

Det er skide hårdt, men jeg tror du får frigivet energi ved at gøre det - bagefter.

Held og lykke!!!

Anmeld

25. december 2012

pussekat

Anonym skriver:

det gik satme stærkt...

hejsa
vis hun drik julearfen være år vil jeg nok ikke hold jul med hende mere selv om det vil nok gør ondet for i får en dejlig jul med dig mor eller ud dig mor her selv bor samme med en som drik være dag og det skal jeg ikke prøve mere min nye mand drik ikke

Anmeld

25. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

det gik satme stærkt...

Øv Hvor er det træls sådan noget ..

Min far var også fuld , men det var først noget han blev i løbet af aftenen ..

Derimod min kærestes far , var fuld da han kom , og ALLE var bare så flove over ham , og rigtig sure på ham .. Han er alkoholiker ..

Anmeld

25. december 2012

Carina:-)

Øv!

Ja ,jeg havde fravalgt hende i julen fremover-især når du skriver at hun også var det sidste år.

For så er det åbenbart en tilbagevendede begivenhed,...

Anmeld

25. december 2012

B&J

øv hvor er det bare svært at stå i sådan en situation.....

men hvis det er noget der sker så vil jeg måske tage en snak med hende med mindre hun er alkoholiker for så kan man ikke gøre så meget desværre....

Anmeld

25. december 2012

MorTilEnPrinsesse

morethanperfect skriver:

Øv Hvor er det træls sådan noget ..

Min far var også fuld , men det var først noget han blev i løbet af aftenen ..

Derimod min kærestes far , var fuld da han kom , og ALLE var bare så flove over ham , og rigtig sure på ham .. Han er alkoholiker ..

Hvor er det bare trist nogle folk kan få sig selv til det? Juleaften, den aften hvor det handler om glæde, mad, gaver og børn... Øv hvor jeg syntes det er trist.. 

har selv en svigerfar som er alkoholiker, han er fuld konstant, så begrænser mine besøg hos dem, for at beskytte mig selv og min datter. også derfor vi tog valget om at holde jul hos min mor i år. 

Det er fandme ærgeligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.