KatePerry skriver:
For snart 7 uger siden, fandt jeg ud af ved en scanningen at mit foster var død, i uge 8 og jeg var på daværende tidspunkt i uge 9.
Jeg skulle abotere med piller, men de virkede ikke på mig, så skulle have det fjernet ved udskrabning. Det hele gik nemt og godt. Og hele oplevelsen har været ret uvirkeligt.
Nu, 6 uger efter udskrabning har jeg taget 5 tests som er POSITIVE, først var de svage, og den sidste jeg tog MEGET pink.
Men har ikke haft mens eller noget efter udskrabningen, lige pt føler jeg mig ikke gravid... Men hvis den er positiv er den vel god nok?
Hvad har I andre af erfaringer? Er det rigtig man nemmer mister igen, fordi det sker så tidligt man blir gravid igen?
Jeg turde næsten ikke tro på, at jeg er gravid. Vi havde prøvet halvandet år sidste gang, hvor jeg så mistede, og nu skete det jo bare med det samme..
Jeg har en datter i forvejen på 2 1/2 år. Så nu vil vi gerne have en mere :-)
Er der forresten også andre som har erfarringer med Citalopram. Dem får jeg 20 mg af. alt så 1 pille mod angst. har fået dem i 3 år..
Håber nogle kan dele deres erfaringer med mig
Silas er lavet lige efter en MA og medicinsk abort..
Og lillebror er lavet lige efter en bio...
Det er åbenbart den måde vi laver børn på herhjemme, for før vi fik den positive test som ente i en MA, havde vi prøvet i over halvanden år at blive gravide...