Kun 6 uger efter MA / Udskrabning, er jeg nu gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Muhmi

KatePerry skriver:

For snart 7 uger siden, fandt jeg ud af ved en scanningen at mit foster var død, i uge 8 og jeg var på daværende tidspunkt i uge 9.

Jeg skulle abotere med piller, men de virkede ikke på mig, så skulle have det fjernet ved udskrabning. Det hele gik nemt og godt. Og hele oplevelsen har været ret uvirkeligt.

Nu, 6 uger efter udskrabning har jeg taget 5 tests som er POSITIVE, først var de svage, og den sidste jeg tog MEGET pink.

Men har ikke haft mens eller noget efter udskrabningen, lige pt føler jeg mig ikke gravid... Men hvis den er positiv er den vel god nok?

Hvad har I andre af erfaringer? Er det rigtig man nemmer mister igen, fordi det sker så tidligt man blir gravid igen?

Jeg turde næsten ikke tro på, at jeg er gravid. Vi havde prøvet halvandet år sidste gang, hvor jeg så mistede, og nu skete det jo bare med det samme..

Jeg har en datter i forvejen på 2 1/2 år. Så nu vil vi gerne have en mere :-)

Er der forresten også andre som har erfarringer med Citalopram. Dem får jeg 20 mg af. alt så 1 pille mod angst. har fået dem i 3 år..

Håber nogle kan dele deres erfaringer med mig

Silas er lavet lige efter en MA og medicinsk abort..

Og lillebror er lavet lige efter en bio...

Det er åbenbart den måde vi laver børn på herhjemme, for før vi fik den positive test som ente i en MA, havde vi prøvet i over halvanden år at blive gravide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

lau85

Hej 

Hvor hurtig efter jeres MA kunne I teste positiv??

I torsdags var det 5 uger siden jeg fik min MA. Jeg var på Skejby i mandags, hvor lægen kunne se, at jeg havde haft ægløsningen, og i de sidste 2 uger har min mand og jeg haft sex hver anden dag. Lægen forventede, at min mens evt kom indenfor de næste 2 uger. 

Derfor tænker jeg lidt om der er en lille chance for en ny graviditet. 

Hvilken symptomer havde I? 

Jeg har stor trang til søde sager, føler mig oppustet og har ubehag i kroppen, hvilket jeg har haft i snart 2 uger. 

For at en ny graviditet snart kommer 

Anmeld

18. januar 2013

trolden33

KatePerry skriver:

Tak for alle de støttende ord.

Var inde og blive scannet i går, og hun kunne godt se en graviditet, blommesækken eller hvad den nu hedder, også noget som kunne ligne et foster, dog tror hun ikke jeg er ret langt henne, 5 uger ca.

Så skal scannes igen fredag den 14 januar, da hun mener at man SKAL kunne se liv der. SÅ jeg krydser finger.

Håber der er et sundt lille væsen derinde.

Hej. 

Wouw!! Stort kæmpe tillykke med det. håber det er et sundt lille væsen ja som er derinde. 

Hvornår bør man få sin mens igen efter abort - ved du det? Jeg er omkring 30 dagen siden jeg aborterede og dermed begyndte at bløde. Dog tror jeg (desværre) at min mens kommer for har ingen tegn på graviditet. Endnu,.. 

Hvor sindssyg dejligt for jer. Endnu engang tillykke !

mvh trolden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.