hvaaaaa piger, er i helt gået fra vejning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

Loggidut

nu skulle jeg jo lige blære mig her inden jeg suser i Pilka!

jeg har dags dato tabt 8,2 kg, og vejer nu mindre end min store søn... muhhhh ha ha ha ha...så kan han lær´ det den lille flæskedreng! lol, hvor han gloede underligt på mig da det gik op for ham!
dog er han højere end sin mor, og er en dreng, så det er jo i virkeligheden ikke så underligt!
dog har jeg rundet  så der ikke længere står et grimt 8 tal forrest på vægten, nu står der sørme 7...så det er virkelig opløftende!

Christian er også stadig stædig, han har smidt 3 kilo, og ham er jeg faktisk mere stolt af end jeg er af mig selv, for hans kamp er nu lidt mere hård end min er...så her i huset er vi alt i alt blevet 11, 2 kg. lettere!

hvordan går det med jer piger?

kom så lige ind i kampen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Bamseboet :D

nøøj sejest flot tabt. Jeg er gået lidt i stå, men på tirsdag starter firma projektet Dronterne.. og så starter kuren igen

Anmeld

13. juni 2009

bette

jeg starter op igen på mandag.. nu går den ik længere..
og så har jeg indgået et væddemål om vægttab å skal bare vinde

mega flot du har tabt dig så meget og det samme med din søn

Anmeld

13. juni 2009

Plysbjørnen

Sidst jeg var på vægten (i mandags) sagde den 94,7 ude ved lægen.

Men der blev taget en masse blodprøver, og så bliver jeg vidersendt til noget der hedder Sundhedscenteret og så håber jeg at de kan/vil hjælpe mig...

For jeg kan åbenbart ikke klare det selv, men tror og håber på at det hjælper lidt når der er nogen der kigger mig over skulderen...

Anmeld

13. juni 2009

Muffinmus

Lyder nok som en dårlig undskyldning, men min badevægt er løbet tør for batteri og det er et specielt batteri man ikke kan få s mange steder...TYPISK.
For vil jo gerne kunne følge lidt med i vægten..om jeg skal lade chokoladen stå lidt oder was.

Anmeld

13. juni 2009

ivfmarie

Jeg vejer mig skam stadig... I den sidste tid har motivationen væfret nedadgående, og det ses straks på vægten, som straks er i modsatgående retning.
Men mit samlede vægtab er nu på små 13 kilo, så helt galt er det jo ikke. Måske er det derfor at jeg synes at det er ok at "sænke paraderne"? Men det har jeg bare prøvet før, og det endte med + ti kilo på et lille år!!
Jeg SKAL SKAL SKAL bare have fundet gejsten igen... Måske skal jeg hoppe på wiien i aften, den plejer at ruske godt op i mig. Desuden har jeg fundet mig et fin lille kjole jeg gerne skulle kunne være i til min fødselsdag, så jeg skal sgu lige stramme ballerne!

Flot flot flot Loggi, at du og knægten stadig kæmper, og tillyke med det flotte resultat - det er bare det bedste når vægten kommer under 8'tallet (og nu for mig også under 7'eren) - tillykke!

Marie - med meget dårlig smag i munden.. har lige forgrebet mig på manden matadormix.. der fór lige en djævel i mig .. og nu har jeg det bare dårligt

Anmeld

14. juni 2009

ka li ja

ja jeg har tabt 31 kg siden jeg fødte arthur
så det går den rigtige vej, men står lidt stille nu...

Anmeld

14. juni 2009

Susan1978

hey når nu sådan skal prale 

Synes jeg det kunne være fedt at se nogle før og efter billeder .

Jeg er også i skarp omgang nu.. vi kører et lille projekt i min gruppe på arbejdet.  Man skal tabe 2 kg på 1 mdr ellers ryger man ud. Og jeg skal ikke være den første der ryger ud.

Anmeld

14. juni 2009

Loggidut

hmmm...før billeder har jeg vist ikke, men et efter billede kan vi da godt arrangere!

hmmm...ikke at jeg finder det morsomt at posere...what so ever...og jeg mangler skam stadig ca 10 kg. men så stopper jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.