Æggeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. december 2012

AnnaMary

Hej Alle.

Mig og min kæreste har prøvet og blive gravide i omkring 9 mdr. men synes ikke rigtig der sker noget ... ...

Jeg regner på nogle sider den bedste dag og blive gravid på ... men de siger alle noget forskelligt ... - Og har ik råd til tester... ... Nogle der gider hjælpe mig ? ..

min mens er lige afsluttet, men den startede den. 20 dec...

Og så vil jeg os gerne lige hører om der er nogle der har nogle råd til "hvordan" man lidt nemmere kan blive gravid på... om der er noget man kan gøre..... fx. har jeg hørt hvis manden spiser æg gør det sæd kvaliteten bedre, eller at den bliver bedre hvis man venter et par dage og så have sex ??

Mvh. Anna

Og forresten, Rigtig glædelig jul  håber i får en fantastisk aften i aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Christina :-)

AnnaMary skriver:

Hej Alle.

Mig og min kæreste har prøvet og blive gravide i omkring 9 mdr. men synes ikke rigtig der sker noget ... ...

Jeg regner på nogle sider den bedste dag og blive gravid på ... men de siger alle noget forskelligt ... - Og har ik råd til tester... ... Nogle der gider hjælpe mig ? ..

Og så vil jeg os gerne lige hører om der er nogle der har nogle råd til "hvordan" man lidt nemmere kan blive gravid på... om der er noget man kan gøre..... fx. har jeg hørt hvis manden spiser æg gør det sæd kvaliteten bedre, eller at den bliver bedre hvis man venter et par dage og så have sex ??

Mvh. Anna

Mig og faren til barnet her havede sex vær 2 dag fra mens stoppede og 9 dage frem og var gravid i 1 hug

Anmeld

24. december 2012

Hullabullabulla

AnnaMary skriver:

Hej Alle.

Mvh. Anna

Prøv temperaturmetoden (google den) i et par måneder den kan give et billede af om du har ægløsning - og hvornår.. Jeg havde ikke en 100% regelmæssig cyklus - men nu havde jeg meget tydelige tegn på ÆL (smerter og slim) og uanset hvor lang min cyklus var havde jeg altid æl 14 dage før min næste mens 1. dag - beregnere passede dermed heller ikke på mig

mht gode råd efter sex - tjaeh intet hjalp hos os så det kan jeg ikke hjælpe med

Anmeld

24. december 2012

AnnaMary

Ungmor92!:-) skriver:

Mig og faren til barnet her havede sex vær 2 dag fra mens stoppede og 9 dage frem og var gravid i 1 hug

Kunne da være man skulle prøve den taktik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.