Risengrød Lille Juleaften?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

snefnug

MorDk skriver:

Det gør vi • ELSKER DET!!

ja det har vi, jeg har altid været vandt til at vi fik risengrød juleaften, men efter min folældres skildmisse og de hver fik anden og jeg fandt sammen med min mand, så blev det til risalmande juleaften( som jeg ikke kan lige) og så få jeg min risengrød lillejule aften.

Må nok heller nævne at risengrød får vi næsten hver ugen hele vinteren igennem og vi elsker det alle 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

LLN

KittyGirl skriver:

Jeg troede ikke, at det var en tradition at få risengrød lille juleaften

Vi har valgt at få hjemmelavet burgere, da det er så langt fra at være julemad som muligt - da vi får rigeligt af det de næste mange dage

Vi har også fået hjemmelavet burger i dag af samme grund.

Anmeld

24. december 2012

Moma

JAAA - jeg har lavet det til en tradition herhjemme. Så vores børn har altid fået risengrød lillejuleaften. 

Vi ELSKER det allesammen

Anmeld

24. december 2012

Clisolka

Noooo - jeg bryder mig bestemt ikke om risengrød  Men Risalamanden = looooove it! 

Jeg vidste faktisk ikke det var en tradition at lave risengrød dagen før 

Anmeld

24. december 2012

FrkZier

MorDk skriver:

det har vi altid fået siden jeg var barn - og jeg eeeeeeelsker risengrød

Anmeld

24. december 2012

Pige2009

MorDk skriver:

Vi får det, da jeg så laver ekstra meget, som vi bruger til ris a la mande Juleaften

Anmeld

24. december 2012

Maja_4000

Har stemt nej , men resten af familien spiser det (; jeg kan bare ikke fordrage det

Anmeld

24. december 2012

grinny

JA, det gør jeg - FAST tradition 

Min far laver altid ekstra risengrød så vi kan få en lille smule sammen med en nisseøl 

Det er en fast tradition som jeg altid vil holde fast i, og det er lige meget om jeg så skal holde jul hos mine forældre eller hos svigerforældrene, d. 23 er jeg hos mine forældre for at pynte træ og spise risengrød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.