Risengrød Lille Juleaften?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Ryberg

Laulund87 skriver:

Jeg har aldrig hørt om det og kender ingen der gør det

gør jeg heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

dorthemus

JA absolut så kan man lave risalamande samtidigt til juleaften i morgen

Anmeld

23. december 2012

lycly

Når jeg er med min familie lille juleaften får vi altid risengrød fordi min mor bruger det til ris a la mande juleaften

Anmeld

23. december 2012

Victoria2013

Jeg elsker risengrød men har aldrig fået det lillejuleaften... i vores familie er der tradition for at spise risengrød til frokost på juleaftensdag - så laver min mor en kæmpe portion og bruger resten til ris-a-la-manden

I dag har vi været til julefrokost hos min bror, så ku' heller ikke spise mere alligevel

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

Spiser det ikke lillejuleaften, men jeg har lavet risengrød i dag og skal til at lave ris ala manden til i morgen, færdig... Og så er der en portion risengrød i køleskabet til nummer to juleaften i overmorgen... Så skal også lave ris ala mande i morgen aften når vi kommer hjem... Blaaah hehehe....

Anmeld

23. december 2012

Tvillingemor80

Yes det har vi ! Det er også en tradition herhjemme - en Kæmpe portion bliver lavet så der også er til ris ala mande i morgen

Og der er også blevet stillet noget ud til Julemanden

Anmeld

23. december 2012

B&J

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anmeld

23. december 2012

Benjamins'mor

Ja, men i år var kun 2 år i træk.

Anmeld

23. december 2012

Den lykkelige

MorDk skriver:

Jeg har fået risengrød Lille Juleaften siden jeg var barn!

Præcis det samme her.. vi har ALTID fået risengrød d. 23.. med nisseøl.. eller det vil sige min far og bror kan ikke lide det så det var sådan en "ting" min mor og jeg har hygget med sammen.. hun skulle jo alligevel lave til ris a la mande.. så vi spiste det altid til aften.. Jeg elsker det også!  

Anmeld

23. december 2012

BellaT

Har fået det til aften. Men kun fordi vores dreng ville have det. Det er ikke en tradition. Nissen har selvfølgelig også fået en portion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.