Hvorfor glemmer man så hurtigt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Mor1012

nu kan jeg kun tale for mig selv, men begge mine fødseler har jeg glemt Hurtigt... de gik ellers super godt og drømmefødsler..

men der går jo ik mere end nogle dage, så er dte glemt og tales ikke om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Muhmi

Puhada... Jeg kan stadig tale om min sidste fødsel og endda i detaljer om hvor ondt det gjorde og så videre... Det var ikke bare lige sådan glemt og tvivler da på at jeg hurtigt vil glemme den fødsel jeg skal igennem snart...

Heldigvis er vi jo forskellige

Anmeld

23. december 2012

Mor1012

Muhmi skriver:

Puhada... Jeg kan stadig tale om min sidste fødsel og endda i detaljer om hvor ondt det gjorde og så videre... Det var ikke bare lige sådan glemt og tvivler da på at jeg hurtigt vil glemme den fødsel jeg skal igennem snart...

Heldigvis er vi jo forskellige

når , ja okay

jeg sys bare jeg glemmer mine... :/ men det jo heller ik fordi jeg behøver gå og tale om det. men det skal da heller ikk glemmes

arh husk nu 2 fødsler er ikke ens

Anmeld

23. december 2012

morethanperfect

2-små skriver:

nu kan jeg kun tale for mig selv, men begge mine fødseler har jeg glemt Hurtigt... de gik ellers super godt og drømmefødsler..

Jeg har bestemt ikke glemt mine fødsler

Elsker og huske tilbage på dem .. Enden på smertefulde graviditeter , og starten på et helt nyt liv 

Anmeld

23. december 2012

Benjamins'mor

Jeg kan stadig huske ALT fra min fødsel.
Men den var også hurtig, nem og smertefri (uden bedøvelse eller lign).

Anmeld

23. december 2012

Pige2009

2-små skriver:

Man udskiller et hormon, som faktisk får en til at "glemme" smerterne - det er en af grundene

Anmeld

23. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes endelig jeg ka huske det meste fra både mit aks og min sidste fødsel. Og det på trods af at det ik rigtig gik efter planen begge gange, var det helt fantastiske oplevelser.

Syntes da det er helt ok at snakke og fortælle om sine oplevelser ind i mellem. En fødsel er jo en af de største oplevelser i livet. Vh stine

Anmeld

23. december 2012

B&J

Jeg kan tydeligt huske starten og slutningen og det gælder max 20minutter ca hver vej, ellers små bider men tror min krop har valgt at lukke ned imens det hele stod på.... men har så fået det hele fortalt

Anmeld

23. december 2012

lilledittemor

Jeg husker min datters fødsel sådan lidt i brudstykker - så jeg er fantastisk glad for at have min fødselsberetning på papir. Den fik jeg da jeg besøgte dem som tog imod vores datter :-)

Men jeg blev sat i gang og blev proppet med ve-drop og smertestillende lige fra starten af forløbet og så ca. 20 timer frem, så tror at det har meget med det at gøre.

Men jeg elsker at tænke tilbage på det jeg kan huske.. Og det er som om at jeg husker noget nyt hver gang

Anmeld

23. december 2012

twinny

Jeg så et program på dsc, hvor de fortalte at kroppen lige efter fødslen udskiller et hormon, der giver et kort varig hukommelsestab. Så kvinden føder flere børn. Så derfor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.