flæskesteg stegetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Tin

Profilbillede for Tin
snefnug skriver:

det er en kamsteg

ved 125gr, sammen med anden og uden stegepose, ville jeg give den 3,5- 4 timer, evt slutte med lidt grill da sværene ik popper så nemt i svag varme jo

Pøj pøj med det

Og rigtig glædelig jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Blasfemiii!!

Ej det ville jeg bestemt ikke gøre, hehe... Ville vælge at gøre det omvendt hvis der ikke er andre muligheder... Anden skal være friskstegt i mine øjne

Hé Hé  Vh stine

Anmeld

23. december 2012

snefnug

Tin skriver:

ved 125gr, sammen med anden og uden stegepose, ville jeg give den 3,5- 4 timer, evt slutte med lidt grill da sværene ik popper så nemt i svag varme jo

Pøj pøj med det

Og rigtig glædelig jul.

tak for svaret, ved ikke helt hvad jeg gør endnu

Men tak for svaret

Anmeld

23. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
snefnug skriver:

jeg har også tænk på at lave den i dag, og det kan også godt være jeg gør det, men jeg synes bare det kunne være lidt smart hvis man kunne lave dem samtidig

Sådan har vi gjort de gange vi har holdt jul her hjemme. Har lært det af svigermor. Og syntes næsten kødet bliver mere mørt på den måde. Også ka du hælde fonden i en gryde, når du så ska lave sovsen i morgen, ka du lige tage fedet af. Så slipper du også for at stå og skumme det. Det er dæleme smart! Vh stine

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

snefnug skriver:

er du sikker på 2 timer er nok, når jeg pleje at lave flæskesteg i stege poser og der giver jeg den 1 timer pr. kg på 200 grader

tjaa... der sker jo ikke så meget ved at du giver den 2½-3 timer... Men ville bare passe på med om den bliver for tør... Evt. 2½ time og så hvile i en halv time med staniol om og så banke op for grillen og give den 5 minutter inden den skal serveres, selvfølgelig uden staniol...

Anmeld

23. december 2012

snefnug

Muhmi skriver:

tjaa... der sker jo ikke så meget ved at du giver den 2½-3 timer... Men ville bare passe på med om den bliver for tør... Evt. 2½ time og så hvile i en halv time med staniol om og så banke op for grillen og give den 5 minutter inden den skal serveres, selvfølgelig uden staniol...

ok tak for hjælpen

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

snefnug skriver:

ok tak for hjælpen

Så lidt, håber du finder nogle brugbare råd

Glædelig jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.