flæskesteg stegetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.524 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. december 2012

snefnug

Jeg skal lave flæskestege samtidige med anden, og anden skal langtidssteges på 125 graden , hvor lang tid skal en flæskesteg på 2 kg så ha.

Håber nogen kan svar

God jul til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville vælge at stege anden i dag, klippe den ud og ligge den i et fad, folie over, også varme den 30 min før spisetid i morgen. Sådan plejer i at gøre, og det er virkelig meget det nemmeste! 

Men ellers håber jeg du finder en der ka regne den ud for dig! Vh stine

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Jeg ville vælge at stege anden i dag, klippe den ud og ligge den i et fad, folie over, også varme den 30 min før spisetid i morgen. Sådan plejer i at gøre, og det er virkelig meget det nemmeste! 

Blasfemiii!!

Ej det ville jeg bestemt ikke gøre, hehe... Ville vælge at gøre det omvendt hvis der ikke er andre muligheder... Anden skal være friskstegt i mine øjne

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

snefnug skriver:

Jeg skal lave flæskestege samtidige med anden, og anden skal langtidssteges på 125 graden , hvor lang tid skal en flæskesteg på 2 kg så ha.

Håber nogen kan svar

God jul til alle

Hmm.. Hvis det er på 125 grader, så vil jeg give den 2 timer... 1 time pr kilo og så lige på på grill fem minutter inden den skal ud, sådan at man kan få sprøde svær...

Anmeld

23. december 2012

tarkoflen

Jeg ved ikke helt hvor lang tid vores plejer at tage, men jeg fandt lige det her:

http://politiken.dk/tjek/juleliv/juleraad/ECE44033 3/giv-flaeskestegen-ekstra-tid-i-ovnen/

Måske det kan hjælpe lidt

Rigtig god jul

Anmeld

23. december 2012

snefnug

StineW79 skriver:

jeg har også tænk på at lave den i dag, og det kan også godt være jeg gør det, men jeg synes bare det kunne være lidt smart hvis man kunne lave dem samtidig

Anmeld

23. december 2012

snefnug

tarkoflen skriver:

Jeg ved ikke helt hvor lang tid vores plejer at tage, men jeg fandt lige det her:

http://politiken.dk/tjek/juleliv/juleraad/ECE44033 3/giv-flaeskestegen-ekstra-tid-i-ovnen/

Måske det kan hjælpe lidt

Rigtig god jul

Ikke rigtig, men jeg har lige lidt tid endnu, til at finde ud af det, ellers laver jeg anden i dag og flæskestegen for sig selv i morgen

Anmeld

23. december 2012

snefnug

Muhmi skriver:

Hmm.. Hvis det er på 125 grader, så vil jeg give den 2 timer... 1 time pr kilo og så lige på på grill fem minutter inden den skal ud, sådan at man kan få sprøde svær...

er du sikker på 2 timer er nok, når jeg pleje at lave flæskesteg i stege poser og der giver jeg den 1 timer pr. kg på 200 grader

Anmeld

23. december 2012

Tin

Profilbillede for Tin
snefnug skriver:

Håber nogen kan svar

God jul til alle

Det kommer også meget an på om det er kamsteg eller ribben?

Anmeld

23. december 2012

snefnug

Tin skriver:

Det kommer også meget an på om det er kamsteg eller ribben?

det er en kamsteg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.