Vi skal holde det her i år.
Vi giver vores søn (17mdr) hans julegave fra os når han har spist morgenmad. Så kan han lege med den i løbet af formiddagen.
Så kommer træet indenfor og pyntes af os.
Mine forældre og svigermor og min svigerfar kommer kl 14. Her får vores søn hans gave fra farmor og vi spiser æbleskiver. Så kører farmor igen (skal holde jul et andet sted)
Så går vi andre en lille tur i området og får lidt frisk luft. Herefter er det ind i varmen og spille pakkeleg
Vi gør det sådan at den slutter lidt før vi skal spise.
Så spiser vi flæskesteg, and, hvide og brune kartofler, franske kartofler, hj. lavet rødkål og agurksalat og selvf. sovs 
Når vi har ryddet op efter maden, kommer risalamanden på bordet.
Herefter tændes lysene på træet, og vi går rundt og synger. Alle vælger en sang som vi så synger. Den ældste vælger først 
Så åbnes der pakker og der sættes MASSER af slik og godter på bordet. Alle får en gave hver i hånden, og så skiftes man så til at pakke ud 
Dog er jeg ret sikker på vores søn går kold kl 19.00 som han plejer. Så han får sine pakker, spredt ud over dagen.
Vi har blandet traditionerne fra begge vores familier, og fra i år af, er det altid os der holder jul, og så må dem der kan komme 
Anmeld