Hjemmesko i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Juniors mor

Er der nogen hjemmesko-politik i jeres vuggestuer?
Det undrer mig meget, at de i Julies vuggestue stort set aldrig har hjemmesko på, når de er inde.
Nu har hun ikke gået der så længe, og de har mest været ude, når hun er blevet hentet, så det er føsrt nu, hvor det er dårligt vejr, at jeg har lagt mærke til det.
Vi havde det oppe på et forældremøde i går, og gogerne sagde, at de ville være mere opmærksomme på det. Er det ikke det naturligste i verden at give børnene hjemmesko på, når de kommer ind fra legepladsen, eller er det bare mig ......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Chris H

I vores vuggestue står det højt og larmende at vi skal huske at give dem hjemmesko med. Til trods for det når jeg så kommer og henter Gry om eftermiddagen så render hun tit (læs: stort set altid) rundt uden hjemmesko.

Jeg går sjældent selv rundt i hjemmesko eller noget lignende indenfor, så synes måske ikke problemet er så stort, men derfor kan det også godt undre mig når de nu skal have nogle derude

Anmeld

12. juni 2009

Juniors mor

Chris H skriver:

I vores vuggestue står det højt og larmende at vi skal huske at give dem hjemmesko med. Til trods for det når jeg så kommer og henter Gry om eftermiddagen så render hun tit (læs: stort set altid) rundt uden hjemmesko.

Jeg går sjældent selv rundt i hjemmesko eller noget lignende indenfor, så synes måske ikke problemet er så stort, men derfor kan det også godt undre mig når de nu skal have nogle derude

Synes bare der er ret fodkold i vores vugger, og de voksne går med ude-sko indenfor, så der kan jo ikke undgå et blive ret beskidt på gulvet - det er svært at få hendes sokker vasket rene......
Tjaaa, jeg må vel bare se, om de ikke bliver bedre til at huske at give børnene dem på...

Anmeld

13. juni 2009

Lise

I Simons vugger har alle ungerne ALTD hjemmesko på... Det er ikke noget der står noget om nogen steder, og vi har heller ikke fået af vide han skal have nogen med (men det har han selfølgelg). Men altså - hjemmesko, JEP altd!

Lise - fuldt ud tilfreds med vuggeren på alle områder

Anmeld

13. juni 2009

Sweet1978

Nu går Danielle i dagpleje, men der er det op til forældrene selv om de giver hjemmesko med. Jeg gør ikke for hun hiver dem alligevel af og så ville det bare være et stort arbejde for dagplejemoren at gå og finde dem hele tiden. Hun (og jeg derhjemme) har opgave nok i at holde tøj og især strømper på hende lige pt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.