ekebiv skriver:
Det gir selvfølgelig tryghed at se hjerteblink og hvis du mener det vil hjælpe dig så stemmer jeg helt klart for at du gør det. Det jeg mener er at du måske skal vente nogle uger før du gør det, hvis jeg var taget til en tidlig scanning så havde jeg jo set blink men det stoppede jo et par uger senere. Det er jo heldigvis ikke så tit det sker!!!
I mine første 2 graviditeter havde jeg ingen symptomer overhovedet, den 3. graviditet var fuld af symptomer og endte i en MA i 11. uge og nu den 4. graviditet er med symptomer men er indtil videre gået fint (er halvvejs og skal til misdannelsesscanning om nogle dage).
Jeg tror også at fora som dette kan skabe både tryghed og usikkerhed. Man læser en masse og kommer til at tænke og overanalyserer mange ting.
Jeg er meget i tvivl, for kan se både ulemper og fordele ved begge dele. Og jeg siger til mig selv, at så længe jeg ikke bløder eller har smerter, så er det hele som det skal være
Men jeg tror jeg prøver at spørge min læge, når jeg skal til lægeundersøgelse d. 2 januar , og se hvad de siger
Ja, jeg synes man læser en masse l o r t nogle gange på nettet og i debatter, hvor folk overdriver, og skaber mere uro, end ro!
Og det kan en gang i mellem godt påvirke mig, fordi jeg er tilbøjelig for at falde for det, og tro det værste! Og det er hverken sundt for mig, eller den kommende baby. Kroppen skal jo helst være i balance, og have ro.
Men må sige, at det har hjulpet mig rigtig meget med roen, efter jeg er holdt på med at ryge

Det er bare skønt. Stoppede lige inden jeg blev gravid! Og har i hvertfald ikke tænkt mig, at starte igen.
Jeg læste bogen Allen Carr, Endelig ikke ryger. Super god
Men tusind tak fordi du gad svare

så må vi se hvad der sker.