Utryg efter Tryghedsscanning:-((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. december 2012

NNN

Jeg fik en tryghedsscanning i dag, som skulle vise termin og hjerte link. Den viste begyndende hjerteblink og hun kunne ikke helt sige hvor langt jeg er endnu. Hun sagde det ihvertfald ikke. Jeg fortalte hende at jeg ikke havde kvalme mere, ikke så meget i dag som jeg har haft den sidste uges tid, hvor jeg slet ikke kunne andet end at kaste op og ligge i sengen. Så kunne det være at der var mindre HCG i kroppen sagde hun. Så den skal måles efter alle de kommende helligdage. Jeg bløder ikke.(det gjorde jeg sidst da jeg fik SA) og jeg har stadig ømme bryster og kvalme. Bare ikke så meget kvalme som de foregående dage. Har i prøvet noget lignende & det så er gået i orden alligevel? Efter egne beregninger er jeg 6 +4Jeg er så langt nede efter den forpulede scanning :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Nessie

Sikke da en start på julen

Har ikke prøvet det du beskriver, kun det modsatte.

Håber at det viser sig at der ingen problemer er.

Anmeld

25. december 2012

NNN

Må afvente og se hvad de siger næste gang jeg er der.

glædelig jul

Anmeld

25. december 2012

Mettefpigen

Neeks skriver:

Jeg fik en tryghedsscanning i dag, som skulle vise termin og hjerte link. Den viste begyndende hjerteblink og hun kunne ikke helt sige hvor langt jeg er endnu. Hun sagde det ihvertfald ikke. Jeg fortalte hende at jeg ikke havde kvalme mere, ikke så meget i dag som jeg har haft den sidste uges tid, hvor jeg slet ikke kunne andet end at kaste op og ligge i sengen. Så kunne det være at der var mindre HCG i kroppen sagde hun. Så den skal måles efter alle de kommende helligdage. Jeg bløder ikke.(det gjorde jeg sidst da jeg fik SA) og jeg har stadig ømme bryster og kvalme. Bare ikke så meget kvalme som de foregående dage. Har i prøvet noget lignende & det så er gået i orden alligevel? Efter egne beregninger er jeg 6 +4Jeg er så langt nede efter den forpulede scanning :-(

Hvis jeg forstår rigtigt så kan du få mindre HCG i kroppen fordi du ikk har så meget kvalme??....

Anmeld

25. december 2012

NNN

Mettefpigen skriver:

Hvis jeg forstår rigtigt så kan du få mindre HCG i kroppen fordi du ikk har så meget kvalme??....

Det mente hun.

Anmeld

25. december 2012

Mettefpigen

Neeks skriver:

J

Det mente hun.

Jeg håber alt er okay, men synes det lyder mærkeligt..... Hvorfor skulle ens HCG falde fordi man ikk har kvalme?

Anmeld

25. december 2012

Lady Marion <3

Hvis noget skulle være galt falder hcg tallet da ikke så hurtigt at du ligefrem ville kunne mærke det ved feks . mindre kvalme ??

Ej det tror jeg simpelthen ikke på   Der er en anden forklaring på kvalmen er væk , måske du bare er heldig .

Anmeld

25. december 2012

Lady Marion <3

Det der menes er , jo højere hcg jo mere gravid er man   aboterer man stiger tallet jo ikke længere men begynder at falde , men graviditets generne falder jo ikke så hurtigt ..

Anmeld

25. december 2012

NNN

Imellem tiden er kvalmen kommet retur og jeg er tjekket af en anden læge. Alt skulle være ok. Lidt mærkeligt at have ón and off kvalme..men sådan er det nok bare med mig

Anmeld

25. december 2012

NNN

Men de 'holder øje' og vil skanne mig igen d. 3 . jeg fornemmer at alt er helt ok:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.