Anonym skriver:
Hejsa 
Sagen er den at jeg i de sidste 3 dage har testet positiv på strimmel teste og idag testede jeg med en clear blue som sagde "gravid" på eftermiddags urin 
I følge termins beregneren er jeg ca 3+6 idag.
Men hvornår fortalte i den gode nyhed til jeres nærmeste familie ? Vi tænker jo at det kunne blive den helt perfekte julegave her på mandag til forældrene 
Men vi er også bare bange for det måske er for hurtigt... ved første graviditet fortalte vi det også omkring 4+0 men vi mistede desværre i uge 27
så vi ved at begge vores forældre glæder sig til vi "bliver" gravide igen 
Hvad havde i gjort og hvordan ville i gøre det ? 
Stort tillykke med den nye graviditet. 

Er ked af at hører om jeres tab i uge 27, men derfor skal I ikke holde jer tilbage af den grund - altså, ikke lige så længe 
Jeg havde selv en MA i december sidste år og da vi fortalte om den graviditet, var jeg i uge 7.
Denne gang fortalte vi det dog først til familien da jeg var i uge 12. Da vi havde været til NF, for det var nemlig der man fandt ud af det tidligere foster havde vand i hovedet og var derfor sygt og skulle fjernes, derfor turde vi ikke fortælle det men heldigvis var der en sund og rask blob inde i maven 

..
Gør hvad I føler for, hvis I føler for at give dem den dejligste og største julegave, så gør det! 
Anmeld