At jeg skulle havne i denne her kategori..
Jeg fik et barn for 8 uger siden og det var længe ventet.. Utrolig fantastisk følelse, så dejligt! ...
Men hele gravidtieten har været fyldt med angst, lidt problemer i parforholdet og graviditets gener og en slem fødsel...
Min sp kom for at udrede mig for en fødselsdepression i mandags og hun havde selvfølgelig ikke regnet med der var noget galt med mig ...
Er virkelig god til det med facader...
Da hun så stiller mig disse nærgående spørgsmål Bryder jeg simpelthen sammen og er helt færdig!
Nej jeg har ikke kunne overskue noget længe.. det har været svært bare at overskue at skulle vaske sig selv, og holde huset rent... fordi jeg bruger al min energi på mit barn.
Jeg kommer til læge fordi jeg scorer højt på depressions scalaen.. og sørme så jeg har en svær depression! Men jeg vil ikke på PILLER da jeg Ammer..
Jeg kan intet overskue.. kun mit barn, jeg giver mit barn 100% af mit "overskud" og det mangler intet.. til gengæld kan jeg ikke engang rejse mig fra sofaen for at tage fjernbetjeningen til tv'et... fordi det virker uoverkommeligt når barnet sover .. Åh hvor er det svær..
Lige nogle tanker og følelser herfra... selv julen virker uoverskuelig.. da man jo altid skal være så glad til den højtid... og min facade er helt krakkeleret... hvordan pokker skal jeg kunne opbygge den over for min egen familie så jeg ikke ødelægger deres jul..
Jeg føler bare jeg er i vejen.. Jeg laver opvask men kan ikke overskue at vaske op, jeg bruger tøj men kan ikke klare at vaske tøjet.. osv! 
Anmeld