Kjole til nytårsaften - hvad skal I have på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2012

M&N

God formiddag piger 

Jeg er lidt i vildrede og har nu sat manden til at kigge efter nogle kjoler, han synes jeg kan få på til nytårsaften - men synes bare nogle af dem er lidt for "frække" som gravid og nytårsaften med gæster osv. 

Vil virkelig gerne finde en rigtig fin kjole, så leder efter lidt inspiration.

Hvad vælger I? Hvad har I købt? Vis gerne billede eller send et link samt hvor langt i er på selve nytårsaften.

Jeg er 31+6 på nytårsaften, så kan ikke klemme mig ned i hvad som helst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Thalia

Jeg synes du skal købe min Pomkin Paris vente/ammekjole Den er aldrig brugt for jeg fødte før tid, og den er mægtig fin.

Selv havde jeg vist en sort ventekjole på sidste år. Sådan en der var skåret lige under brystet og faldt fint over maven.

Anmeld

22. december 2012

M&N

Thalia skriver:

Jeg synes du skal købe min Pomkin Paris vente/ammekjole Den er aldrig brugt for jeg fødte før tid, og den er mægtig fin.

Selv havde jeg vist en sort ventekjole på sidste år. Sådan en der var skåret lige under brystet og faldt fint over maven.

Hvad str er du? Har du ikke et billede af den?

Anmeld

22. december 2012

Thalia

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvad str er du? Har du ikke et billede af den?

Jeg har lige fotograferet den så billeder skal nok følge.

Den er en størrelse medium og lavet i lækkert blødt jersey stof. Jeg købte den med henblik på at jeg skulle til bryllup som højgravid, men så fødte jeg før tid og fik den aldrig brugt.

Snittet er som på kjolen her, men skulderen er snoet og kjolen er ikke plisseret men derimod sådan lidt assymetrisk skåret. Og så er bæltet en tynd snor med et par små gyldne perler.

Min kjole:

Anmeld

22. december 2012

M&N

Thalia skriver:

Jeg har lige fotograferet den så billeder skal nok følge.

Den er en størrelse medium og lavet i lækkert blødt jersey stof. Jeg købte den med henblik på at jeg skulle til bryllup som højgravid, men så fødte jeg før tid og fik den aldrig brugt.

Snittet er som på kjolen her, men skulderen er snoet og kjolen er ikke plisseret men derimod sådan lidt assymetrisk skåret. Og så er bæltet en tynd snor med et par små gyldne perler.

Min kjole:

Nej altså hvor er den bare fin!!!!!!!

Det er bare surt den lige et nummer for lille  Jeg er smuttet op i en L, så den kan jeg nok ikke komme ned i.  Øv altså.

Anmeld

22. december 2012

Thalia

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej altså hvor er den bare fin!!!!!!!

Det er bare surt den lige et nummer for lille  Jeg er smuttet op i en L, så den kan jeg nok ikke komme ned i.  Øv altså.

Jeg tror godt man vil kunne passe den selvom man er en størrelse L, stoffet gir sig meget.

Problemet for mig har udelukkende været at mine bryster var for store

Anmeld

22. december 2012

Father

BabyWish2012 <3 skriver:

God formiddag piger 

Jeg er lidt i vildrede og har nu sat manden til at kigge efter nogle kjoler, han synes jeg kan få på til nytårsaften - men synes bare nogle af dem er lidt for "frække" som gravid og nytårsaften med gæster osv. 

Hvad vælger I? Hvad har I købt? Vis gerne billede eller send et link samt hvor langt i er på selve nytårsaften.

Jeg kan nok ikke hjælpe med inspirationsdelen, men kun med et lille velmenende råd:

husk at vælge noget du har det behageligt i. Jeg ved godt, at, i, kvinder gerne vil se fine ud, men de sgu også vigtigt at man føler sig godt tilpas.

Det var lige mine 25 cents.

Godt nytår, når vi kommer dertil.

Anmeld

22. december 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

God formiddag piger 

jeg skal have denne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.