Av mærkes sim noget popper ud af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Stine1989

Hej ;-)

Jeg er 26+5 og har hele dagen, når jeg lagde ned og rejste mig op mærket sådan et stort bomb i venstre side af maven lige skråt over for navlen, det mærkes som noget der ved at "poppe" ud ? Virkelig mærkeligt følelse ! Fik igår afvide at den bettes hoved lå derover, giver den mig en hoved skalle inde fra ??

Nogen der har prøvet lign ??

Hilsen den bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Morstina

Stine1989 skriver:

Hej ;-)

Jeg er 26+5 og har hele dagen, når jeg lagde ned og rejste mig op mærket sådan et stort bomb i venstre side af maven lige skråt over for navlen, det mærkes som noget der ved at "poppe" ud ? Virkelig mærkeligt følelse ! Fik igår afvide at den bettes hoved lå derover, giver den mig en hoved skalle inde fra ??

Nogen der har prøvet lign ??

Hilsen den bekymret

Ja for katten! Jeg kender kun alt for godt den følelse! Det er vildt mærkeligt, men kan ikke forklare hvad det er desværre...
Jeg er 24 + 0 idag og har i 3 dage mærket det flere gange, både siddende, liggende og stående...

Man bliver næsten lidt bekymret, men jeg kan huske at jeg også mærkede det da jeg ventede min datter.. dog kom det noget senere, mener det var omkring uge 30... Men jeg tror bare det er fordi baby " blopper" godt og grundigt rundt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.