Planen var

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

E også lidt bange for de bare giver flasken for at være de søde bedsteforældre, vist hun spørger efter den

Vi har også snakket om, er hun vågn når vi vil hjem, tager vi hende selvfølgelig med hjem.. Ingen grund til at lad hende sove der så..

Vil nemlig ikke have hun bliver forvirret og mere ked..

Så synes jeg I skal lave en klar aftale med dem og at det skal de IKKE. Det er bare at gøre hende, og jer, en bjørnetjeneste.. De synes nok det er synd at hun skal undvære, men det er jo for hendes bedste at I fjerner den og, som du selv siger, det er synd at forvirre hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Fenja09

Nadia&Daniel skriver:

...at Laura skal sove hos mine svigerforældre juleaften til den 25 dec. pga. vi skal være hos dem juleaften, og så kan Laura bare gå kold der, uden at vi skal tænke over at skal hjem når hun er træt.

Men igår valgte vi at gå igang med projekt: stop godnat-flasken

Tænkter så, kan vi godt lade sutteflasken blive hjemme når hun skal sove hos dem, for hvad nu vist det går galt i løbet af natten.. Ved ikke om jeg vil byde mine svigerforældre det, samtidige skal Laura jo heller ikke få et tilbagefald til flasken..

Tror jeg ville tage en flaske med, for en sikkerheds skyld - så længe svigerforældrene ved at i er ved at stoppe med det, så vil de nok også prøve ihærdigt for at få hende til at sove uden. Men skulle det gå helt galt, så har de en flaske og så må i køre videre dagen efter

/Fenja

Anmeld

21. december 2012

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Så synes jeg I skal lave en klar aftale med dem og at det skal de IKKE. Det er bare at gøre hende, og jer, en bjørnetjeneste.. De synes nok det er synd at hun skal undvære, men det er jo for hendes bedste at I fjerner den og, som du selv siger, det er synd at forvirre hende

Vist det går helt galt (vist hun sover der), er det ikke værre end at vi bor 7 min. væk i bil  Så må jeg hente hende

Anmeld

21. december 2012

spj

Jeg ville ikke give en flaske med. De kommer så hurtigt tilbage til deres dårlige vaner, så det ville være synd at ødelægge det gode i er i gang med.
Det er jo heller ikke sikkert det bliver et problem, når hun nu skal sove et andet sted, hvor de hjemmelige vaner bliver brudt.
(Nu ved jeg selvfølgelig ikke om hun sover der tit).

Første gang min datter sov ude fik hun stadigvæk nat tår, men mine forældre lagde hende bare i seng uden og så sov hun uden problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.