Planen var

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Nadia&Daniel

...at Laura skal sove hos mine svigerforældre juleaften til den 25 dec. pga. vi skal være hos dem juleaften, og så kan Laura bare gå kold der, uden at vi skal tænke over at skal hjem når hun er træt.

Men igår valgte vi at gå igang med projekt: stop godnat-flasken

Tænkter så, kan vi godt lade sutteflasken blive hjemme når hun skal sove hos dem, for hvad nu vist det går galt i løbet af natten.. Ved ikke om jeg vil byde mine svigerforældre det, samtidige skal Laura jo heller ikke få et tilbagefald til flasken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er et kedeligt tidspunkt I har valgt at starte projektet. Men et tilbagefald ville være super ærgeligt. Jeg ville høre hvordan svigerne har det med det.

Og hvis de minder om mine så er det sikkert helt okay

Anmeld

21. december 2012

Nadia&Daniel

mor:) skriver:

Det er et kedeligt tidspunkt I har valgt at starte projektet. Men et tilbagefald ville være super ærgeligt. Jeg ville høre hvordan svigerne har det med det.

Og hvis de minder om mine så er det sikkert helt okay

Det var nu eller aldrig  skal nemlig starte job 2. januar..

Men vist jeg kender svigermor godt nok - så er det intet problem for hende.. Kom bare lige til at tænke på det i dag..

Anmeld

21. december 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

...at Laura skal sove hos mine svigerforældre juleaften til den 25 dec. pga. vi skal være hos dem juleaften, og så kan Laura bare gå kold der, uden at vi skal tænke over at skal hjem når hun er træt.

Tænkter så, kan vi godt lade sutteflasken blive hjemme når hun skal sove hos dem, for hvad nu vist det går galt i løbet af natten.. Ved ikke om jeg vil byde mine svigerforældre det, samtidige skal Laura jo heller ikke få et tilbagefald til flasken..

Jeg ville tage en flaske med til hende alligevel 

Anmeld

21. december 2012

snefnug

Nadia&Daniel skriver:

Jeg ville fortælle dine svigerforældre at i er ved at vende hende fra natflasken, og så lade dem tage beslutningen om de vil tage kampe med hende, eller om i skal tage hende med hjem. Jg synes ikke at i skal give flasken men, for så skal i måske starte forfra igen.

Og hvis jeg ikke husker helt forkert så er det anden aften i putter uden flaske, så der jo et par nætter endnu, så det er slet ikke sikkert det er et problem d. 24

Anmeld

21. december 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Lad flasken blive hjemme. Det er jo samme kamp når sutten en dag skal væk.

Anmeld

21. december 2012

helle85

Nadia&Daniel skriver:

hvis hun ikke rigtig brokker sig over ikke at få den så syntes jeg godt i kan lade den blive hjemme. men ellers ville jeg nok tage den med hvis det var mig. evt i til en nød situation, så kan du jo bar sige til din mor at hun kun skal have den vis det bliver meget nødvendigt

Anmeld

21. december 2012

Nadia&Daniel

snefnug skriver:

Jeg ville fortælle dine svigerforældre at i er ved at vende hende fra natflasken, og så lade dem tage beslutningen om de vil tage kampe med hende, eller om i skal tage hende med hjem. Jg synes ikke at i skal give flasken men, for så skal i måske starte forfra igen.

Og hvis jeg ikke husker helt forkert så er det anden aften i putter uden flaske, så der jo et par nætter endnu, så det er slet ikke sikkert det er et problem d. 24

Det er nemlig nat 2  Så der er lidt tid endnu  Er nemlig også bange for tilbagefald, lige inden jeg starter job..

Anmeld

21. december 2012

Laulund87

Endelig ikke tage flasken med. Så skal I bare starte forfra, det ville forvirre hende og være rigtig synd.

Så hvis svigerne ikke er klar på "kampen", må I tage hende med hjem. Det er bare min mening

Anmeld

21. december 2012

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Endelig ikke tage flasken med. Så skal I bare starte forfra, det ville forvirre hende og være rigtig synd.

Så hvis svigerne ikke er klar på "kampen", må I tage hende med hjem. Det er bare min mening

E også lidt bange for de bare giver flasken for at være de søde bedsteforældre, vist hun spørger efter den

Vi har også snakket om, er hun vågn når vi vil hjem, tager vi hende selvfølgelig med hjem.. Ingen grund til at lad hende sove der så..

Vil nemlig ikke have hun bliver forvirret og mere ked..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.