Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Orh hvor ser han dejlig ud
Orh hvor ser han dejlig ud
Taaak det er han også bare
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke et dejligt billede. Han ser dejlig glad ud ♥
Jaa han er super glad, da vi skulle hente billede sagde han mig ind og tage billeder der måtte vi lige nød til at sige det skulle vi ikke lige
og mange mange tak
Krussedulle skriver: skønt billede!!! Sikke en dejlig dreng! Han kan kun have knust mormors hjerte (altså på den gods måde )
skønt billede!!! Sikke en dejlig dreng! Han kan kun have knust mormors hjerte (altså på den gods måde )
KNUST JAAAAAAA... hun var helt oppe og køre hun elsker billede så det er vidunderligt...
og mange tak
Dejligt billede
Baagøe skriver: Dejligt billede
Mange mange tak
Hvor er han sød! Vh stine
B&J skriver: for 2 uger siden var daniel nede og få taget billeder og han elsker det, han grinte og grinte fordi ham der tog billeder er en super dygtig fyr, som bare lige ved hvordan han skal tage billeder af børn.... min mor fik billede, men jeg tog lige det med min mobil idag for i skulle også lige se
for 2 uger siden var daniel nede og få taget billeder og han elsker det, han grinte og grinte fordi ham der tog billeder er en super dygtig fyr, som bare lige ved hvordan han skal tage billeder af børn....
min mor fik billede, men jeg tog lige det med min mobil idag for i skulle også lige se
Hvor er han skøn! Sikke en charmerende filur
StineW79 skriver: Hvor er han sød! Vh stine
Mange tak ja han er super sød bølle
MortilElias2010 skriver: Hvor er han skøn! Sikke en charmerende filur
mange tak det er nemlig lige det han er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128