Se lige vores dejlige dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. december 2012

B&J

for 2 uger siden var daniel nede og få taget billeder og han elsker det, han grinte og grinte fordi ham der tog billeder er en super dygtig fyr, som bare lige ved hvordan han skal tage billeder af børn....

min mor fik billede, men jeg tog lige det med min mobil idag for i skulle også lige se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Miss Church

B&J skriver:

for 2 uger siden var daniel nede og få taget billeder og han elsker det, han grinte og grinte fordi ham der tog billeder er en super dygtig fyr, som bare lige ved hvordan han skal tage billeder af børn....

min mor fik billede, men jeg tog lige det med min mobil idag for i skulle også lige se

Hold da op et stort og dejligt smil! 

Anmeld

21. december 2012

LinLin

21. december 2012

Laulund87

Han bliver godt nok stor, sikke et dejligt billede

Anmeld

21. december 2012

morethanperfect

B&J skriver:

Orh hvor ser han dejlig ud 

Anmeld

21. december 2012

MorDk

Sikke et dejligt billede. Han ser dejlig glad ud ♥

Anmeld

21. december 2012

Krussedulle

B&J skriver:

skønt billede!!! Sikke en dejlig dreng!

Han kan kun have knust mormors hjerte
(altså på den gods måde )

Anmeld

21. december 2012

B&J

Miss Church skriver:

Hold da op et stort og dejligt smil! 

Jaaa er så glad for han fangede det smil for det er det vi mindst får 100gange om dagen det kan ikke være andre en daniel en smilende glad og fuld af krudt mange mange tak

Anmeld

21. december 2012

B&J

Laulund87 skriver:

Han bliver godt nok stor, sikke et dejligt billede

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! mind mig ikke om det han er blevet så stor og tiden flyver afsted puhhh mor og far kan ikke følge med

og mange tak

Anmeld

21. december 2012

B&J

DAs mor skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.