Anonym skriver:
Hej alle baby-bruger..
Som overskriften lyder har jeg brug for hjælp!! Er første gangs gravid og har så svært ved, ikke at vide hvilke "tegn" på begyndende fødsel, jeg kan forholde mig til.
Til info bør i nok vide, at jeg har 3 uger til termin 
Jeg har, i 14 dages tid nu, haft ondt i skridtet og hele lysken - kommer som krampe ligende menstrations smerter og gør virkelig ondt. Jordemor har samtidig meddelt, at baby har lagt sig godt fast og langt nede i bækkenet, men min mave er endnu ikke sunket.
Den dersens slimprop ved jeg ikke om er gået, men har haft øget udflåd i 14 dages tid nu, det kommer nærmest i "klumper" - ja undskyld detaljerne!!
Jeg har nok mest brug for, at vide hvilke tegn i andre har haft på begyndende fødsel - så jeg ved hvad jeg kan/skal forholde mig til..
Håber på en masse svar 
Jeg synes det er lidt svært med de tegn på graviditet, for det er bare så forskelligt fra kvinde til kvinde.
Jeg var ude at spise med kæresten på termin, fik det godt nok ret dårligt, blev ligbleg i hovedet og var bare generelt skidt tilpas. Om aftenen var jeg meget rastløs og var oppe flere gange om natten fordi jeg havde svært ved at sove. Havde ikke ondt, eller plukkeveer.
Om morgen 40+1 synes jeg min mave var anderledes end tidligere, den var ret hård, konstant. Altså som en plukkeve der havde "sat sig fast". Kæresten tvang mig til at ringe til hospitalet og de troede min moderkage var gået løs, så de sendte en ambulance. Mit vand gik på vej til hospitalet - nøjagtig som man ser det i film
Kom på hospitalet ved 07.30 tiden og fik første ve omkring kl 08.00, havde født min datter 10.03.
Min slimprop gik over nogle dage og faktisk lang tid før jeg fødte, men det er selvfølgelig en del af processen og betyder at kroppen gør sig klar til fødslen, men man kan nok ikke bruge det som at man føder kort tid efter. Min mave sank omkring uge 34.
/Fenja 
Anmeld