Stadig vildt træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Sujan

Månsson skriver:

For mit vedkommende stoppede det først i det tredje trimester da det blev afløst af søvnløshed

Det samme her.. var vildt træt det meste af min graviditet og lige pludselig gik det over i søvnløshed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

L&V

Sujan skriver:

Det samme her.. var vildt træt det meste af min graviditet og lige pludselig gik det over i søvnløshed

Vil hellere være træt end ikke ku sove, føj hvor jeg syntes det var ledt

Anmeld

22. december 2012

Victoria2013

Miss Church skriver:

Jeg har også sovet utrolig meget igennem min  graviditet! Men der er jo en god grund til det  

Min træthed er blevet meget mindre i 2. trimester, men jeg skal stadig gerne sove 9 timer om natten. Ellers er jeg SÅ træt! 

Tager du jern? For hvis ikke, kunne det være en god ide. Jernmangler øger nemlig også trætheden. 

Håber snart du får lidt mere energi 

Hvis du nu læste min post ordentligt ville du også vide at jeg skam tager min jern-pille hver dag - og mine vitaminer ellers

Håber bare det aftager. Kan mærke at jeg også er blevet lidt forkølet nu, så kan være det også har haft noget at gøre med trætheden den seneste uges tid

Anmeld

22. december 2012

Miss Church

Kia2013 skriver:

Hvis du nu læste min post ordentligt ville du også vide at jeg skam tager min jern-pille hver dag - og mine vitaminer ellers

Håber bare det aftager. Kan mærke at jeg også er blevet lidt forkølet nu, så kan være det også har haft noget at gøre med trætheden den seneste uges tid

Nårh for den. Den smuttede

Anmeld

22. december 2012

AnthonsMor

Kia2013 skriver:

Øv det lyder hårdt

sikke nogle bebser altså, som tager deres mødres energi nu og sikkert langt ud i fremtiden

Ja det er jo nok ikke lige fordi at vi er totalt veludhvilede efter fødslen

Anmeld

22. december 2012

FrkZier

Kia2013 skriver:

Jeg syntes jeg læser alle steder, at trætheden sandsynligvis vil aftage efter de første par mdr af ens graviditet... jeg har været plaget en del af træthed, næsten lige fra starten...

Nu er jeg 14+1 i dag og stadig helt vildt træt... begynder at gabe om aftenen ved 20-tiden, sådan ret heftigt - og det selvom jeg følger diverse råd mod træthed når man er gravid. Jeg tager også min jern-pille og min vitamin-pille hver dag. Kan det virkelig passe det skal fortsætte sådan? Ville gerne snart 'kunne' lidt mere igen... det bliver nogle hårde juledage hvor man ikke er hjemme og kan slappe af når det passer én

jeg er 21+3 og er stadig MEGET træt!

Anmeld

22. december 2012

Fine_007

Jeg hører desværre os til dem, der har følt sig godt træt hele graviditeten igennem (jeg er i 8 måned nu)..

jeg kan dog trøste dig med, at jeg efterhånden har vænnet mig til det, og at det nu ikke generer mig nær så meget som det gjorde de første par måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.