Når det positive resultat på testen kommer for sent...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg savner erfaringer fra folk der har prøvet at få en tydelig positiv graviditetstest lang tid efter at testen skulle have været aflæst.

Var I gravide eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

M&N

Anonym skriver:

Jeg savner erfaringer med folk der har prøvet at få en tydelig positiv graviditetstest lang tid efter at testen skulle have været aflæst.

Var I gravide eller ej?

JA... Det er sket et par gange for mig, uden at være gravid

Det har både været dem fra Valmed men også nogle Superbest sælger - men når jeg så har været gravid, så er stregerne også kommet inden for tid

Anmeld

21. december 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg har desværre også oplevet tests der blev positive efter tid, og jeg var ikke gravid

Men  For at den er der!!

Anmeld

21. december 2012

Maise86

Jeg har prøvet det to gange og der var jeg begge gange gravid og har kun været gravid de to gange jeg har fået børn

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Det skal lige tilføjes at jeg ikke ønsker at være gravid...

Anmeld

21. december 2012

LinLin

Jeg var...

Anmeld

21. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg savner erfaringer fra folk der har prøvet at få en tydelig positiv graviditetstest lang tid efter at testen skulle have været aflæst.

Var I gravide eller ej?

Har en veninde som oplevede det med en test fra apoteket - og hun var ikke gravid.. Tag en ny igen i morgen , aflæs den indenfor tiden og er den negativ så smid den langt langt væk

Anmeld

21. december 2012

M (:

Var I gravide eller ej?

Jeg fik en ultra utydelig positiv test efter tid (testede 3+4, og stregen kunne end ikke fanges på billeder), og jeg testede MEGET positivt 4+2 (:

Håber resultatet falder ud som du ønsker..

Anmeld

22. december 2012

Tona

Anonym skriver:

Var I gravide eller ej?

Jeg har prøvet hvor jeg testede nogle dage før tid og der kom en svag streg nogle minutter over tid. Der var jeg gravid og det blev hurtigt nemmere at teste indenfor tid i løbet af  nogle dage. Mener at det var en Valmed test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.