Miss Church skriver:
Jeg har flere gange ligget med numsen op ad efter sex - men jeg tror nu alligevel ikke på at det virker. Den sædcelle som skal op til ægget, skal nok komme der op alligevel
Kan godt forstå at du er frusteret! Det er forfærdeligt at vente, når det er noget man ønsker sig så meget!
Hvor længe har i prøvet?
Er det første barn?
Jeg tror det bedste man kan gøre, er at slappe af og nyde hinanden. Selv om det er lettere sagt end gjort! Jeg tror, at hvis man tænker alt for meget på det, lykkedes det bare ikke. Har hørt om mange som har prøvet længe og når de så får tankerne på noget andet, WUPTI så er der gevinst!
for jer!
Vi forsøger at lave nr. 4, men det er så frustereende når, de 3 andre er kommet relativt hurtigt (1-2 måneder), vi kører på 7 måned nu, heldigvis er der kun 9 dage til der er ægløsning på vej igen, så prøver vi igen
Tænker hele tiden, at det nok skal komme, men havde det "stået til os", så havde jeg jo været 6-7 mdr henne, håber ik der går for længe, også af hensyn til aldersforskellen med vores andre børn
Lad der venligst være en nytårsbebs til os, det ka da ikke andet end at bringe held at have ÆL nytårsaften

Anmeld