Til jer der er gravide / har været (planlagt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Anonym trådstarter

Går snart ud af mit ellers så gode skind, vi prøver ihærdigt at lave en baby, og igen igår kom mens

Hva med jer, gjorde i noget bestemt efter sex?

Præver her at smide numsen i vejret og det virker tydeligvis ikke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Går snart ud af mit ellers så gode skind, vi prøver ihærdigt at lave en baby, og igen igår kom mens

Jeg har flere gange ligget med numsen op ad efter sex - men jeg tror nu alligevel ikke på at det virker. Den sædcelle som skal op til ægget, skal nok komme der op alligevel  

Kan godt forstå at du er frusteret! Det er forfærdeligt at vente, når det er noget man ønsker sig så meget! 

Hvor længe har i prøvet?
Er det første barn? 

Jeg tror det bedste man kan gøre, er at slappe af og nyde hinanden. Selv om det er lettere sagt end gjort! Jeg tror, at hvis man tænker alt for meget på det, lykkedes det bare ikke. Har hørt om mange som har prøvet længe og når de så får tankerne på noget andet, WUPTI så er der gevinst!  

for jer! 

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg har flere gange ligget med numsen op ad efter sex - men jeg tror nu alligevel ikke på at det virker. Den sædcelle som skal op til ægget, skal nok komme der op alligevel  

Kan godt forstå at du er frusteret! Det er forfærdeligt at vente, når det er noget man ønsker sig så meget! 

Hvor længe har i prøvet?
Er det første barn? 

Jeg tror det bedste man kan gøre, er at slappe af og nyde hinanden. Selv om det er lettere sagt end gjort! Jeg tror, at hvis man tænker alt for meget på det, lykkedes det bare ikke. Har hørt om mange som har prøvet længe og når de så får tankerne på noget andet, WUPTI så er der gevinst!  

for jer! 

Vi forsøger at lave nr. 4, men det er så frustereende når, de 3 andre er kommet relativt hurtigt (1-2 måneder), vi kører på 7 måned nu, heldigvis er der kun 9 dage til der er ægløsning på vej igen, så prøver vi igen

Tænker hele tiden, at det nok skal komme, men havde det "stået til os", så havde jeg jo været 6-7 mdr henne, håber ik der går for længe, også af hensyn til aldersforskellen med vores andre børn

Lad der venligst være en nytårsbebs til os, det ka da ikke andet end at bringe held at have ÆL nytårsaften

Anmeld

21. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

vi prøvede i 13mdr og da jeg stoppede med at tænke på det blev jeg gravid med det samme mistede så og nu prøver vi igen og ja det er ekstram svært at lade hver at tænke på det  

Anmeld

21. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Vi forsøger at lave nr. 4, men det er så frustereende når, de 3 andre er kommet relativt hurtigt (1-2 måneder), vi kører på 7 måned nu, heldigvis er der kun 9 dage til der er ægløsning på vej igen, så prøver vi igen

Tænker hele tiden, at det nok skal komme, men havde det "stået til os", så havde jeg jo været 6-7 mdr henne, håber ik der går for længe, også af hensyn til aldersforskellen med vores andre børn

Lad der venligst være en nytårsbebs til os, det ka da ikke andet end at bringe held at have ÆL nytårsaften

Ja så kan jeg godt forstå at det er frusterende. Hvis de andre kom let 

for at det snart lykkedes for jer! Det kunne være fantastisk med et nytårs-mirakel 

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Ja så kan jeg godt forstå at det er frusterende. Hvis de andre kom let 

for at det snart lykkedes for jer! Det kunne være fantastisk med et nytårs-mirakel 

Ja, det må da være DAGEN hvor barnet skal laves, når det både er ÆL og nytårsaften

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

vi prøvede i 13mdr og da jeg stoppede med at tænke på det blev jeg gravid med det samme mistede så og nu prøver vi igen og ja det er ekstram svært at lade hver at tænke på det  

Syntes mine tanker svinger fra "Det blir os" til "Åh, det blir sgu da aldrg vores tur igen" til "For fanden" og jeg kunne blive ved, men præver virkelig også ikke at tænke for meget over det

Anmeld

22. december 2012

Elin_Maria

Da jeg ikke gik ud og tissede, men bare blev liggende efter sex, der lykkedes det. Ved ikke om det gjorde nogen forskel, men gravid det blev jeg da. :-)

Anmeld

22. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Syntes mine tanker svinger fra "Det blir os" til "Åh, det blir sgu da aldrg vores tur igen" til "For fanden" og jeg kunne blive ved, men præver virkelig også ikke at tænke for meget over det

pracis har det på samme måde  for at det snart bliver vores tur 

Anmeld

22. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Anonym skriver:

Det lykkedes først for os den dag jeg slappede af og nød sex, den daKevin aftalte at baby kom når det var tid... ;-) Så vi droppede projekt baby, og hyggede som i gamle dage! men så skete det! ;-) 

så det er mit råd.. ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.