hvornår skal man mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

221 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2012

henh01

Jeg er 3. gangs gravid 17+4 har ikke mærket en skid endnu.. Begynder at blive en smule bekymret, hvornår bør man mærke den lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Christina :-)

henh01 skriver:

Jeg er 3. gangs gravid 17+4 har ikke mærket en skid endnu.. Begynder at blive en smule bekymret, hvornår bør man mærke den lille?

Jeg er godt nok 2 gangs jeg er 14+6 og har mærket den lille de sidste dage med som om der en bevæger sig der ende ja svært og forklare:-)

Anmeld

21. december 2012

AnthonsMor

Altså jeg tror måske reglen om at man skal mærke liv hver dag omkring 25+ gælder uanset hvor mange børn man har fået..

Jeg kender flere der har fået 2 børn hvor de kunne mærke nummer 2 senere end nummer 1, så jeg tror det er vildt forskelligt

Jeg er 1. gangsgravid, og jeg mærkede først noget 22+ grundet, at min moderkage ligger ud mod maveskindet så bettemanden skal og skulle sparke igennem det, i dag mærker jeg ham hver eneste dag og flere gange dagligt og er 29+1 i dag..

Jeg håber du snart kommer til at mærke vidunderet!

God jul!

Anmeld

21. december 2012

FruK

Jeg mener ikke at der er nogen regler for det. Det kan være forskelligt, alt efter hvordan moderkagen ligger mm.

Jeg mærkede selv liv senere i denne graviditet end i min første - men jo, man kan godt nå at blive lidt bekymret. 

Anmeld

21. december 2012

baby012

Fra 26+ skal du mærke baby hver dag  

jeg er 2. Gangs gravid, og mærkede ikke noget før jeg var 20+ .. 

Så du må nok desværre lige være tålmodig lidt endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.