Tisser hver 5. minut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2012

LilleSmølf

Ja, jeg ved godt man skal tisse mere når man er gravid, men kan det virkeligt passe at jeg skal tisse hver 5. minut, selvom jeg kun er 16 uger henne?

Jeg snakker ikke kun tissetræng, jeg skal faktisk tisse og kan godt, og der går max 5-10 minutter mellem hver gang. Nogle dage er det dog bedre, mens andre er som i dag.

Slog lige min rekord her for lidt tid siden - sætter mig ned, tisser, skyller ud, vasker hænder... og sætter mig ned og tisser igen. Suk.

Det er ikke fordi jeg ikke tisser færdigt, jeg sørger for at det hele kommer ud. Og det er ikke fordi jeg drikker for meget. Selv hvis jeg ikke har drukket i mange timer (fx. om natten) skal jeg alligevel tisse lige meget.

Har ikke ondt eller noget, ingen unormal udflåd, etc.

Kan det være blærebætendelse eller noget andet, der er galt? Eller er jeg bare tvangsindlagt til at blive hjemme og tisse hver 5. minut det næste halve år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

AnthonsMor

Jeg synes helt bestemt at du skal gå til læge og få tjekket din urin for om du evt. kunne have blærebetændelse. Vi har jo som gravide problemer med at mærke sådan en blærebetændelse på samme måde som "almindelige" kvinder

Så hellere få det tjekket en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

21. december 2012

LilleSmølf

RikkeThygesen skriver:

Jeg synes helt bestemt at du skal gå til læge og få tjekket din urin for om du evt. kunne have blærebetændelse. Vi har jo som gravide problemer med at mærke sådan en blærebetændelse på samme måde som "almindelige" kvinder

Så hellere få det tjekket en gang for meget end en gang for lidt

Jeg var heldig at få en tid i dag.

Og ja, better safe than sorry

Anmeld

21. december 2012

AnthonsMor

Odense92 skriver:

Jeg var heldig at få en tid i dag.

Og ja, better safe than sorry

Ja hellere det, for det skulle være SKIDE svært at komme af med igen

Jeg havde det i starten af min graviditet, men vi fangede det tidlig, så det forsvandt igen, og har - 7-9-13 - ikke haft det igen

Anmeld

21. december 2012

M (:

Odense92 skriver:

Ja, jeg ved godt man skal tisse mere når man er gravid, men kan det virkeligt passe at jeg skal tisse hver 5. minut, selvom jeg kun er 16 uger henne?

Jeg snakker ikke kun tissetræng, jeg skal faktisk tisse og kan godt, og der går max 5-10 minutter mellem hver gang. Nogle dage er det dog bedre, mens andre er som i dag.

Slog lige min rekord her for lidt tid siden - sætter mig ned, tisser, skyller ud, vasker hænder... og sætter mig ned og tisser igen. Suk.

Det er ikke fordi jeg ikke tisser færdigt, jeg sørger for at det hele kommer ud. Og det er ikke fordi jeg drikker for meget. Selv hvis jeg ikke har drukket i mange timer (fx. om natten) skal jeg alligevel tisse lige meget.

Kan det være blærebætendelse eller noget andet, der er galt? Eller er jeg bare tvangsindlagt til at blive hjemme og tisse hver 5. minut det næste halve år?

Jeg tissede også konstant og MEGET omkring uge 16 (plus minus 14 dage), men det skyldes bare hormonerne, jeg have i hvert fald ikke en UVI. 

For mit vedkommende gik det over igen efter en måneds tid (:

Anmeld

22. december 2012

LilleSmølf

M (: skriver:

Jeg tissede også konstant og MEGET omkring uge 16 (plus minus 14 dage), men det skyldes bare hormonerne, jeg have i hvert fald ikke en UVI. 

For mit vedkommende gik det over igen efter en måneds tid (:

Heldigvis var der intet (:

Nu kan jeg så flytte ud på badeværelset i de næste par uger...

Anmeld

22. december 2012

come2

Odense92 skriver:

Tænker også blærebetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.