scanning idag :D Har prøvet det før :?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. december 2012

onlyme

selvom jeg har prøvet det 2 gange før,. - de sidste 2 år ;-)
Så jå,. så må jeg ski sige wow,.
^ det er så smukt, tænk man får tårer i øjnene gang på gang :-)
vi har jo benjamin fra juli 2011 og lærke-maya fra juli 2012 Og da jeg så de 2 streger vidste jeg jo jeg var gravid,. naturlligvis,. Og jeg har både tænk på det og ssnakket om det hver dag siden,. MEN idag, det var som om det egentlig først gik op for mig da vi var til scanningen,. Og jeg lå simpelthen bare der med tårer i øjnene og følte mig som verdens heldigste og lykkeligste menneske EVER
Vi fik hele 8 billeder med hjem, og 1 endda 4d Scannings ''damen'' sagde hun ville vise osden skønne i 4d da det nu var jul ihh, det var så smukt

side ting.
^ jeg modtog vores gaver til olde-bedste-mormor og morfar sidste uge, en fin fotobog jeg selv har designet på pixum. Idag lavede jeg en lille julekurvert og lagde et fint brev i med tillykke tillykkr du skal være .... til endnu et vidunder til juni,. og et scanningsbillede deri,. Glæder mig sådan til deres reaktion

,.-' blot en lille glædes deling fra mig '-.,

12+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

MariaKyedDK

onlyme skriver:

selvom jeg har prøvet det 2 gange før,. - de sidste 2 år ;-)
Så jå,. så må jeg ski sige wow,.
^ det er så smukt, tænk man får tårer i øjnene gang på gang :-)
vi har jo benjamin fra juli 2011 og lærke-maya fra juli 2012 Og da jeg så de 2 streger vidste jeg jo jeg var gravid,. naturlligvis,. Og jeg har både tænk på det og ssnakket om det hver dag siden,. MEN idag, det var som om det egentlig først gik op for mig da vi var til scanningen,. Og jeg lå simpelthen bare der med tårer i øjnene og følte mig som verdens heldigste og lykkeligste menneske EVER
Vi fik hele 8 billeder med hjem, og 1 endda 4d Scannings ''damen'' sagde hun ville vise osden skønne i 4d da det nu var jul ihh, det var så smukt

side ting.
^ jeg modtog vores gaver til olde-bedste-mormor og morfar sidste uge, en fin fotobog jeg selv har designet på pixum. Idag lavede jeg en lille julekurvert og lagde et fint brev i med tillykke tillykkr du skal være .... til endnu et vidunder til juni,. og et scanningsbillede deri,. Glæder mig sådan til deres reaktion

,.-' blot en lille glædes deling fra mig '-.,

12+4

Årh hvor dejligt TILLYKKE

Må vi ikke se scanningsbillederne her inde på baby.dk ?

Anmeld

20. december 2012

onlyme

MariaKyedDK skriver:

Jo selvfølgelig,. Når jeg har fået ro på børnene skal jeg sætte det ind,. Drengene er i biffen i aften så er alene,.

Anmeld

20. december 2012

onlyme

I får lige lidt af billederne
Men som sagt kun 12+4 så er ikke så ski*e gode endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2012

onlyme

MariaKyedDK skriver:

Hihi så sov de med det samme
Versgo

Anmeld

20. december 2012

MariaKyedDK

onlyme skriver:

Hihi så sov de med det samme
Versgo

iiiiiiih hvor er de gode ...... det er så fantastisk SMUKT , det betyder bare alt

de små kære

Anmeld

20. december 2012

onlyme

MariaKyedDK skriver:

iiiiiiih hvor er de gode ...... det er så fantastisk SMUKT , det betyder bare alt

de små kære

Ja det er helt utroligt
Den følelse af at have dem både i mavsen og udenfor åh jamen det er der jo ingen der kan forstå den folelse hvis de ikke selv er mor eller kommende,. Er næsten synd man skal snydes for den enorme smukke ting indtil man bliver ja hvad man nu bliver før de første 2 streger

Anmeld

20. december 2012

MariaKyedDK

onlyme skriver:

Ja det er helt utroligt
Den følelse af at have dem både i mavsen og udenfor åh jamen det er der jo ingen der kan forstå den folelse hvis de ikke selv er mor eller kommende,. Er næsten synd man skal snydes for den enorme smukke ting indtil man bliver ja hvad man nu bliver før de første 2 streger

Ja du har så evig ret

i mine øjne er børnene menningen med livet, uden dem vil jeg ikke vide hvad jeg levede for.

Anmeld

20. december 2012

onlyme

MariaKyedDK skriver:

Ja du har så evig ret

i mine øjne er børnene menningen med livet, uden dem vil jeg ikke vide hvad jeg levede for.

So true So true
What to do

Jeg ved end ikke hvad jeg fik min tid til at gå med enden jeg fik børn Jeg må virkelig havde kedet mig,. Ville ikke bytte for noget som helst,.!

Anmeld

20. december 2012

MariaKyedDK

onlyme skriver:

So true So true
What to do

Jeg ved end ikke hvad jeg fik min tid til at gå med enden jeg fik børn Jeg må virkelig havde kedet mig,. Ville ikke bytte for noget som helst,.!

har det PRÆSIS på det samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.