selfølgelig må min dp, børnehave og andre køre med mit barn, det er logik.
De andre idioter ude på gaden er jo f.eks (i mit tilfællede) jer....og i bedyre jo alle at i køre bedst...så ingen problemer i det.
Jeg stoler sørme på de folk jeg overlader mit barn til, uanset, for ellers ville jeg aldrig efterlade mit barn der, og noget helt andet er, hvis jeres børn kommer til skade, som f.eks en skoldet hånd, eller andet, ville det så ikke være skønt om det kom hurtigt på skadestuen?
Ja jeg undre mig lidt over hvordan nogen kan sige nej.
Jeg kan under ingen omstændigheder se hvad tid en dpér skulle få brug for kørsel, udover ved tilskadekomst, eller hvis hun kun har få børn en enkelt dag, og ja kommer det dertil så er hun velkommen til at tage min datter med sig i bilen, nøjagtigt som det har været med mine drenge.
Til dem de rmener det er forkert fordi andre køre som idioter, gu gør de så, men det gør i med garanti også selv af og til, der er absolut ingen der er fejlfri, heller ikke mig selv, selv om jeg ville nyde at kunne sige det.
Men tænk lidt over den med skadestuen, måske kan det klare jeres meninger lidt!
jeg ved ihvertfald at mit barn ikke skal sidde og vente på at min dpér kan få fat på mit hvis skaden er sket, niks, mit barn skal akut afsted, og så er jeg i grunden lige glad med om det er dpérens mand, store søn eller andre med kørekort, så længe personen køre ansvarligt og med sikkerheden i orden!
knus fra loggi, som slet ikke kan forstå hvorfor i ikke sætter kryds i ja, for ulykken kan lige så nemt ske for jer, som for andre, og det er sagt fra en som selv sad til en venindes datters begravelse for nogle år tilbage (uheldigvis var det moderens skyld, fejl og ansvar at ulykken skete)
så ingen er hellige!
Anmeld