Hvordan har I det med at jeres børn kører med andre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Honningblomst

Min søn skal snart på håndboldweekend i Fakse og skal så køres af andre forældre og jeg kan slet ikke have det, sidder her og prøver at få brikkeren til at passe sammen så jeg kan køre..:S Men bare mine forældre, deres far eller andre skal køre med dem, så har jeg det skidt. Ville helst det kun var mig der skulle køre med dem og det kan jo (desværre) ikke lade sig gøre.:'( I dp og bh har jeg sat kryds i NEJ, om de måtte transporteres privat... Hvordan har I andre det med at lade jeres børn køre med andre?? Knus Eva...(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Pia.

Helt på samme måde som dig Eva - her er der også sat et STORT kryds i NEJ ved transport i børnehaven m.m..... - Jeg er heller ikke særlig glad for det - ser helst det kun er mig og Jim der køre med børnene .... Mikkel kører hver anden onsdag med en venindes mor, i starten var jeg er nervevrag - (vi skiftes til at køre dem til svømning) men det er blevet bedre og jeg slapper nu lidt mere af - det er så heldgivis kun til Sakskøbing, men der kan jo også ske noget på de små ture...:S

Men jeg føler med dig og forstår dig 100 % ...

(H) - fra Pia.

Anmeld

14. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Helt på samme måde som dig Eva - her er der også sat et STORT kryds i NEJ ved transport i børnehaven m.m..... - Jeg er heller ikke særlig glad for det - ser helst det kun er mig og Jim der køre med børnene .... Mikkel kører hver anden onsdag med en venindes mor, i starten var jeg er nervevrag - (vi skiftes til at køre dem til svømning) men det er blevet bedre og jeg slapper nu lidt mere af - det er så heldgivis kun til Sakskøbing, men der kan jo også ske noget på de små ture...:S

Men jeg føler med dig og forstår dig 100 % ...

(H) - fra Pia.

Jeppe kører også søndag når de skal spille kamp og ved jo godt jeg ikke kan komme ud over det...men jeg HADER det. Kan slet ikke bære tanken om at blive ringet op og...ja, du ved...:( Men det sker forhåbentlig heller ikke....synes bare der er så mange der kører som idioter...øv..
Men dejligt jeg ikke er den eneste som synes det er et farligt område..
Knus..(H)

Anmeld

14. marts 2008

Tessa85

Jeg har også sat kryds ved nej, til at min datters dp må køre med hende, det er kun jeg selv, min kæreste, hendes farmor, mormor og moster jeg vil ha køre med hende, for det er dem jeg stoler 100% på.
Og kender mig selv nok til jeg aldrig ville ku tilgive dp hvis der sku ske noget når hun har min datter med i bilen..

Anmeld

14. marts 2008

gda

Jeg kan huske, da jeg gik til håndbold, at vi kørte med forskellig forældre. I stedet for vi ligger 9 biler i røven af hinanden hver weekend.
Så når den tid engang kommer med Josephine vil jeg ikke have noget imod det. Hun fik også lov til blive kørt af Dp.

Anmeld

14. marts 2008

Honningblomst

Gitte D. Andersen skriver:

Jeg kan huske, da jeg gik til håndbold, at vi kørte med forskellig forældre. I stedet for vi ligger 9 biler i røven af hinanden hver weekend.
Så når den tid engang kommer med Josephine vil jeg ikke have noget imod det. Hun fik også lov til blive kørt af Dp.

Hvor er du modig...i hvert fald i min verden.;)
Dejligt at se at vi ikke alle er ens..
Knus..

Anmeld

14. marts 2008

Katjaro

Så længe jeg ved at barnet kommer til at sidde i en autostol som passer til hende - så har jeg altså ikke nogen problemer med det.

For hvis det er fordi i ikke forventer at de andre forældre ikke kan finde ud af at køre bil - så er risikoen jo lige så stor når i kører med barnet - for så vil det jo være dem der kører ind i jer....

Hilsen Katja

Anmeld

14. marts 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Så længe jeg ved at barnet kommer til at sidde i en autostol som passer til hende - så har jeg altså ikke nogen problemer med det.

For hvis det er fordi i ikke forventer at de andre forældre ikke kan finde ud af at køre bil - så er risikoen jo lige så stor når i kører med barnet - for så vil det jo være dem der kører ind i jer....

Hilsen Katja

Nej, jeg er ikke tryg ved at andre kører med dem, fordi jeg simpelthen er bange for de ikke kører så godt som jeg.
At andre kører som idioter, gør mig ikke bedre tilpas, men der hjælper det lidt at jeg kører i en halv kampvogn, der nok kan give de andre biler et par buler...hvis det er.
Knus..

Anmeld

14. marts 2008

Kloster

Guddd.... Jeg havde faktisk slet ikke tænkt tanken, at nogle folk ville være imod, at andre kører med deres børn.
Nå, men så blev jeg så meget klogere :)

Men men men... Jeg (og min mand) er ret ligeglade med, hvem der kører med vores børn (altså stadig folk, vi kender ;) )
Børnene skal bare være spændt fast, som der svarer til deres alder og de skal køre pænt.
Men det er ikke noget, jeg lægge større tanker i, når bh, skolen, fritter, fodboldt osv kører med andre folks børn.

Men fair nok, at man ikke er ens ;)

(H) Kloster

Anmeld

14. marts 2008

Pia

Så længe Lærke er fastspændt i an autostol tager jeg det ikke så tungt hvem der køre med hende.
FOr som de andre også skriver er det jo ikke til og sikre sig mod de andre idioter på vejen. Og dem kan jeg selv rende ind i lige så vel som andres.
Men jeg er så heller ikke bleg for og sige til folk at de skal køre pænt når min datter er i deres bil.

I dp har jeg sat kryds i ja til at dp må køre med hende.. Og det har jeg det fint med.
Lærke skal helt sikkert med ud og oplve noget når de tager på tur osv.. Det skal hun ikke snydes for.

Kh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.