veloverstået MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Elin_Maria

Så er lillepigen blevet scannet igennem og alt så fint ud. Desværre var scanningsammen kold og afvisende og fortalte intet og spurgte heller ikke om vi ville vide kønnet eller noget, så jeg var rimelig skuffet og måtte lige tage mig en tudetur bagefter. Havde jo glædet mig til den scanning i et stykke tid. Men det vigtigste er jo at hun har det godt derinde.

Nu glæder jeg bare helt ustyrlige til 3D scanningen om ca. 8-10 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

M&N

Elin_Maria skriver:

Så er lillepigen blevet scannet igennem og alt så fint ud. Desværre var scanningsammen kold og afvisende og fortalte intet og spurgte heller ikke om vi ville vide kønnet eller noget, så jeg var rimelig skuffet og måtte lige tage mig en tudetur bagefter. Havde jo glædet mig til den scanning i et stykke tid. Men det vigtigste er jo at hun har det godt derinde.

Tillykke med den vellykkede scanning 

Er ked af I måtte igennem en en oplevelse som denne med en sur scanningsdame, oplevede lidt af det samme til min egen. Hun lød spændt på at finde ud af kønnet indtil vi sagde at vi allerede vidste det, så blev hun fornærmet og ville ikke fortælle mere (for det var jo ikke det de kiggede efter!)  Nå okay moster...

Men alt var heldigvis også helt perfekt her 

Anmeld

20. december 2012

th

Elin_Maria skriver:

I skal klage over den scanning, så kan i være heldige at få en ny. det fik vi at vide efter en meget dårlig oplevelse ved nf. scanning.

synes I skal gøre det.

Anmeld

20. december 2012

Elin_Maria

BabyWish2012 <3 skriver:

Tillykke med den vellykkede scanning 

Er ked af I måtte igennem en en oplevelse som denne med en sur scanningsdame, oplevede lidt af det samme til min egen. Hun lød spændt på at finde ud af kønnet indtil vi sagde at vi allerede vidste det, så blev hun fornærmet og ville ikke fortælle mere (for det var jo ikke det de kiggede efter!)  Nå okay moster...

Men alt var heldigvis også helt perfekt her 

Hende her spurgte ikke engang om vi vidste det eller ville vide det. Og så ringede hendes datter midt i det hele og hun tog den sgu. Synes godt nok det er uprofessionelt. Dumt at arbejde sådan en et sted, hvis man ikke ønsker patient kontakt. Suk

Anmeld

20. december 2012

M&N

th skriver:

I skal klage over den scanning, så kan i være heldige at få en ny. det fik vi at vide efter en meget dårlig oplevelse ved nf. scanning.

synes I skal gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.