Er jeg ? - Tør jeg tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2012

AnnaMary

Hej alle. 

Jeg har nogle symptomer på graviditet - sulten, ømme bryster, ondt i hovedet, gang i maven, sløret oppe i hovedet, træt - kan seriøst sove hele tiden og kaster op - dog har jeg har nogle af symptomerne tidligere os hvor der ikke var noget. Så ved ikke om jeg tør tro på det.... 

Min sidste mens gik jeg 3 dage over tid... Betyder det noget? - mine tester viser både positive og negative :O

Har idag .... i morges testet positvt .... men endnu en negativ bag efter .... HJÆLP! er så forvirret 

Hilsen Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

simone_jacobsen

AnnaMary skriver:

Hej alle. 

Jeg har nogle symptomer på graviditet - sulten, ømme bryster, ondt i hovedet, gang i maven, sløret oppe i hovedet, træt - kan seriøst sove hele tiden og kaster op - dog har jeg har nogle af symptomerne tidligere os hvor der ikke var noget. Så ved ikke om jeg tør tro på det.... 

Min sidste mens gik jeg 3 dage over tid... Betyder det noget? - mine tester viser både positive og negative :O

Har idag .... i morges testet positvt .... men endnu en negativ bag efter .... HJÆLP! er så forvirret 

Hilsen Anna

Det hedder sig jo, at kan man teste positiv så er den det. Den kan ikke blive positiv hvis du ikke har HcG i kroppen, og det producere man kun ved graviditet.

Jeg lavede også først en positiv test for dagen efter at lave en negativ - lægens test viste endda negativ, men hun valgte så at bruge en mere følsom test - positiv! Er i dag 36+5 så jeg mener jo at du snildt kan være gravid!

Anmeld

20. december 2012

baby012

Du kan være gravid, men ville alligevel lige teste med en cb med morgenurim, så hvis den er posetiv, burde den være der  

Anmeld

20. december 2012

AnnaMary

den der testede mig positiv var dem fra netto.....

men den der testede negativ var fra matas?

Jeg ved ikke om der er forskel ... eller om den ene er mere følsom end den anden ?? ...

Da jeg var gravid med min datter var jeg 8 uger henne, før jeg testede positiv..... så de er ikke ret venlige ved mig i forvejen ...

Håber da på en bette bebs derinde .. men ved ik om jeg tør tro på det

Anmeld

20. december 2012

AnnaMary

simone_jacobsen skriver:

Det hedder sig jo, at kan man teste positiv så er den det. Den kan ikke blive positiv hvis du ikke har HcG i kroppen, og det producere man kun ved graviditet.

Jeg lavede også først en positiv test for dagen efter at lave en negativ - lægens test viste endda negativ, men hun valgte så at bruge en mere følsom test - positiv! Er i dag 36+5 så jeg mener jo at du snildt kan være gravid!

Jeg kan kun give dig ret ... 

Hvad var det for en anden test lægen brugte ??

Anmeld

20. december 2012

simone_jacobsen

AnnaMary skriver:

Jeg kan kun give dig ret ... 

Hvad var det for en anden test lægen brugte ??

Ved ikke hvad det var for en, men hun testede og sagde så den var negativ hvortil jeg fortalte, at jeg derhjemme havde lavet en positiv. Hun syntes det var mærkeligt for det burde jeg ikke kunne hvis jeg ikke var gravid, så hun testede igen med en mere følsom test. Og den var positiv!!

Anmeld

21. december 2012

AnnaMary

Æv ... jeg er begyndt og bløde ......sådan en slags mensteurations blødnung .. 3 Dage for tidlig :/

Sidste måned gik jeg 3 dager over tid, og hvis man tager den dato det varr meningen jeg skulle have begyndende mens, var det igår den skulle starte ...

Øv så meget jeg hænger med mulen lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.