Trille dream - hvid skai - sæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Vi har en ældre dream model. Og har egentlig været glad for den. 

Den er bare for stor og klodset til lille mig. Så vi sparer pt. op til en anden. Enten bliver det en trille hippa duo eller en Teutonia be you med fast kasse som tilbehør - hælder mest til den sidste da den er grøn og har et meget lille mål sammenklappet  

Men trille er en god og solid vogn. Omend stor hvis man som mig er lille  

synes faktisk ikke den er vildt stor den vi skal ha.. syns den er let og passer fint til både en lav som mig, og noget højere som min kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Mor12 skriver:

Vi havde også sådan en og der gik ikke mange mdr før stellet hang lidt, begyndte at knirke og der kom rust. Og den havde stået inde når den lille ikke brugte den. 

Vi endte med at købe en anden efter fire mdr.

øv øv, håber vi kan holde vores bedre

Anmeld

7. marts 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

synes faktisk ikke den er vildt stor den vi skal ha.. syns den er let og passer fint til både en lav som mig, og noget højere som min kæreste.

Det er bestemt også en smagssag - Jeg synes den er stor og klodset når man som mig bor inde i Odense  

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Det er bestemt også en smagssag - Jeg synes den er stor og klodset når man som mig bor inde i Odense  

det er det nemlig

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Vil bare sige vi har en trille gigant deluxe på andet år.. vi er suuuper glad for den og den er ikle rusten eller knirker

godt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.