Trille dream - hvid skai - sæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.271 visninger
14 svar
4 synes godt om
20. december 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen her fra Baby.dk som har denne og som sælger den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og det skal være med Sæler

det er drømmevognen Og køber den selvfølgelig helt fra ny hvis ingen har den, men det kunne jo være

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Op

GOD JUL

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

OP Ønsker stadig denne vogn

Anmeld

7. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

min veninde har den i sort.. det skal bare lige siges at hun er rigtig ked af den! efter 6 måneder total knike/vakkelvogn og rustfristål op i R**** de har lige glemt at fortælle at skruerne ruster for et godt ord.

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

min veninde har den i sort.. det skal bare lige siges at hun er rigtig ked af den! efter 6 måneder total knike/vakkelvogn og rustfristål op i R**** de har lige glemt at fortælle at skruerne ruster for et godt ord.

det var da ikke godt med din venindes oplevelse....

men jeg skal faktisk ned og bestille trille dream gigant sort med sæl imorgen, vil bare lige se om ingen stadig havde den i hvid.

jeg er totalt forelsket i den vogn, og skal bare ha den , men hvis den begynder at knirke osv har jeg en handyman i huset som nok kan fikse det med en gang smørrelse eller noget

Anmeld

7. marts 2013

LilleChelle

Vi har en ældre dream model. Og har egentlig været glad for den. 

Den er bare for stor og klodset til lille mig. Så vi sparer pt. op til en anden. Enten bliver det en trille hippa duo eller en Teutonia be you med fast kasse som tilbehør - hælder mest til den sidste da den er grøn og har et meget lille mål sammenklappet  

Men trille er en god og solid vogn. Omend stor hvis man som mig er lille  

Anmeld

7. marts 2013

Fuglemor

Vi havde også sådan en og der gik ikke mange mdr før stellet hang lidt, begyndte at knirke og der kom rust. Og den havde stået inde når den lille ikke brugte den. 

Vi endte med at købe en anden efter fire mdr.

Anmeld

7. marts 2013

Maja88

Vil bare sige vi har en trille gigant deluxe på andet år.. vi er suuuper glad for den og den er ikle rusten eller knirker

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Vil bare sige vi har en trille gigant deluxe på andet år.. vi er suuuper glad for den og den er ikle rusten eller knirker

lige meget hvor meget folk fraråder den, køber jeg den, for det er virkelig den vogn jeg gerne vil ha, og den er let, og den passer rigtig godt til min og mandens størrelse.

hvis vi er så uheldige at barnevogen ruster osv, jamen så er vi den erfaring rigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.