Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver:Ja lige så mange som dig 4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja.. skriver:Hæ hæ Skal der blive 10 kg hængende pr barn så er det da helt slut ,,
Diana... skriver:De skal nok ryge af igen
Diana... skriver:Så har vi haft vores sp på besøg idag for første gang i 2 måneder og hun var jo mere en meget positivt overrasket så det er jo bare super. Han er rigtig godt med i forhold til hans alder men det vidste vi godt for det har han været fra start af og får det hele tiden at vide af læger osv. Han er en gut på 65 com og ca 9 kg mors store dreng...Han skal til at have fast grød til frokost og aftensmad og så lidt frugt mors hvis vi har lyst til det som et mellem måltid han skal drikke en ca en l. mme om dagen os og det gør han jo os med stor stil.Han skal have en flaske velling til nat flasken pga af hans urolige nætter. Så nu håber jeg at det hjælper og vil give mig bare 3 timers sammen hængene søvn Ihh jeg er bare så glad fordi alt bare er som det skulle være og mere til dejligt.Knus DianaOg lige et billed af min 9 kg baby
Dutte84 skriver: Hold da op.. Han er jo i god stand... Julie er 4 mdr. 65 lang, 6 kg... Vi må så køre vores eget løb nu med grød og mos... Hun spiser det med velbehag... Ryger lige ned i skuffen...
Diana... skriver:Vi må os køre vores eget løb men det var et forslag for at gøre ham længere mæt af gangen. Men vi gjorde sådan i forvejen så der ikke noget der skulle laves om andet end den velling. Knus
Dutte84 skriver:Jeg fik slet ikke noget afvide om vælling... min sp siger at de først må få det når de er 6 mdr - Men de har alle forskellige meninger om det.
Diana... skriver:Ja og det er lidt sjovt med det velling for man må gerne starte på grød i 4 mdr alderen men ikke velling og velling er blider for maven. Min SP synes det var noget fis og tror faktisk at velling ville udgå på et tidspunkt fordi man starter tidligere og tidligere på grød. Vi skulle starte på velling som nat flaske fordi Lucas er så sulten os om natten.
Dutte84 skriver:Der kan man bare se... Min sp sagde os at vælling mætter ikke på nogen måder... Hvad skal man lige forholde sig til...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128