(februar) Sp besøg idag for første gang i 2 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Diana...

Så har vi haft vores sp på besøg idag for første gang i 2 måneder og hun var jo mere en meget positivt overrasket så det er jo bare super. 

Han er rigtig godt med i forhold til hans alder men det vidste vi godt for det har han været fra start af og får det hele tiden at vide af læger osv. 

Han er en gut på 65 com og ca 9 kg  mors store dreng...

Han skal til at have fast grød til frokost og aftensmad og så lidt frugt mors hvis vi har lyst til det som et mellem måltid han skal drikke en ca en l. mme om dagen os og det gør han jo os med stor stil.

Han skal have en flaske velling til nat flasken pga af hans urolige nætter. Så nu håber jeg at det hjælper og vil give mig bare 3 timers sammen hængene søvn  

Ihh jeg er bare så glad fordi alt bare er som det skulle være og mere til dejligt.

Knus Diana

Og lige et billed af min 9 kg baby
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Misjelle

Dejligt at det gik godt med SP i dag . Det er slet ikke til forstå at Lucas er fra samme dag som Linus, sådan som han er fremme i skoene hehe . 9kg det er da helt vildt. Her har vi kun en kampvægt på lige knap 6kg. Dejligt billede af din lækre søn

knus Michelle, der skal se sin SP på torsdag

Anmeld

12. juni 2009

Mca<3

Kan kun sige han er en super dejlig lille bryder

Anmeld

12. juni 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Dejligt at det gik godt med SP i dag . Det er slet ikke til forstå at Lucas er fra samme dag som Linus, sådan som han er fremme i skoene hehe . 9kg det er da helt vildt. Her har vi kun en kampvægt på lige knap 6kg. Dejligt billede af din lækre søn

knus Michelle, der skal se sin SP på torsdag

Ha ha Så tror jeg Tanjas baby er større hva tanja er han ikke det??? 

Ja det er utrolig at der er så stor forskel på dem nå de fra samme dato 

Spændende og se hvad din SP siger på torsdag det altid spændende. 

Vi glædet os sådan til at høre hans længde for det har vi ikke vidst i over en måned  

Vi vejer ham jo selv her hjemme så vi vidste hvad han vejet.

Anmeld

12. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Kan kun sige han er en super dejlig lille bryder

Tak søde. Læs lige svar til Misjelle. 

Hov glemte lige at skrive at Lucas ikke må sove i liften mere men i sin egen seng for det kunne godt være grunden til at han sov uroligt da han ikk kan brede sig rigtig.

Anmeld

12. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Tak søde. Læs lige svar til Misjelle. 

Hov glemte lige at skrive at Lucas ikke må sove i liften mere men i sin egen seng for det kunne godt være grunden til at han sov uroligt da han ikk kan brede sig rigtig.

He he jo ,, han vejer jo 7 kg og er 9 uger  Ej så bliver det spændende om han vil sove i sengen   I øvrigt var Casper , min store søn størrer end Alex ,, Da han var 9 uger vejede han 7.5 , han var sgu en stor gut ,,,

Anmeld

12. juni 2009

Misjelle

I må jo have super muller i armene allerede hehe, Jeg synes 6 kg er tungt

Anmeld

12. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

He he jo ,, han vejer jo 7 kg og er 9 uger  Ej så bliver det spændende om han vil sove i sengen   I øvrigt var Casper , min store søn størrer end Alex ,, Da han var 9 uger vejede han 7.5 , han var sgu en stor gut ,,,

Ha ha jeg har lige fundet min kalender frem med Lucas vægt og da han var 7 uger og 3 dage gammel vejet han 5980 g hi hi så alexander er større end Lucas i den alder Spændende hvad han vejer når han er 16 uger som Lucas 

Ja det bliver rigtig spændende vi har rullet en dyne sammen og lagt i kanten så den ikke virker så STOR og nu har han sovet i den her til eftermiddag og der sov han en halv time længere end han plejer.

Anmeld

12. juni 2009

Diana...

Misjelle skriver:

I må jo have super muller i armene allerede hehe, Jeg synes 6 kg er tungt

Ha ha ja jeg kan heller ikke flyve rundt med ham som vi plejer.

Anmeld

12. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ha ha jeg har lige fundet min kalender frem med Lucas vægt og da han var 7 uger og 3 dage gammel vejet han 5980 g hi hi så alexander er større end Lucas i den alder Spændende hvad han vejer når han er 16 uger som Lucas 

Ja det bliver rigtig spændende vi har rullet en dyne sammen og lagt i kanten så den ikke virker så STOR og nu har han sovet i den her til eftermiddag og der sov han en halv time længere end han plejer.

Jamen altså ,, Alex<er jo 9 uger , hvor stor var Lucas der ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.