Perfekt nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2012

thegirl22

Halløj allesammen!

Tid til en opdatering og billede

Jeg var til NF i mandags, og det gik super godt, men bebs lå forkert til at vi kunne tage nf, men så blev hun ved med at ryste min mave indtil den faldt over, så vi kunne tage en nf, men hold da op det så sjovt ud, det tog hende 15 minutter og få den til at ligge sig rigtigt. Hehe men en meget livlig bette en der er inde i mig. Nf så rigtig fin ud, og utrolig lille risiko for at barnet har et handicap. Ellers fik vi afklaret at jeg er 13+3 idag og at min termin blev d 23-6-13 <3 kan overhoved ikke vente så lang tid på han min bette skat kommer ud! <3

Det var alt herfra til jer!!!

Er simpelhen såååå glad!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

M&N

thegirl22 skriver:

Halløj allesammen!

Jeg var til NF i mandags, og det gik super godt, men bebs lå forkert til at vi kunne tage nf, men så blev hun ved med at ryste min mave indtil den faldt over, så vi kunne tage en nf, men hold da op det så sjovt ud, det tog hende 15 minutter og få den til at ligge sig rigtigt. Hehe men en meget livlig bette en der er inde i mig. Nf så rigtig fin ud, og utrolig lille risiko for at barnet har et handicap. Ellers fik vi afklaret at jeg er 13+3 idag og at min termin blev d 23-6-13 <3 kan overhoved ikke vente så lang tid på han min bette skat kommer ud! <3

Er simpelhen såååå glad!

Åhhh en fin lille blob

Stort tillykke med den vellykkede NF!!!!

Anmeld

19. december 2012

FF

Nåhhhh  tillykke

Anmeld

19. december 2012

thegirl22

Mange tak begge to! <3

Ja rigtig fin bette en!

Anmeld

20. december 2012

pcoramt

thegirl22 skriver:

Halløj allesammen!

Er simpelhen såååå glad!

Tillykke jeg tror i skal have en dreng

Anmeld

20. december 2012

thegirl22

pcoramt skriver:

Tillykke jeg tror i skal have en dreng

Hehe hvorfor tror du det? :-) min søster har 3 drenge så tror det ville være godt med en pige, det mener familien:-) min forlovede vil gerne have en dreng sådan er mænd jo:-) og for min skyld er det ligemeget bare det er sundt og rask :-) 

Anmeld

20. december 2012

pcoramt

thegirl22 skriver:

Hehe hvorfor tror du det? :-) min søster har 3 drenge så tror det ville være godt med en pige, det mener familien:-) min forlovede vil gerne have en dreng sådan er mænd jo:-) og for min skyld er det ligemeget bare det er sundt og rask :-) 

Synes bare jeg kan skimte det på billedet

Anmeld

20. december 2012

pcoramt

thegirl22 skriver:

Synes bare jeg kan skimte det på billedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.