Flaske om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Min lille sveske på snart 8 måneder spiser en gang i timen, ind imellem sover han 2 timer. Men han falder vist også lidt udenfor kategori...høhø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Krussedulle

Malli skriver:

Hvor gamle var jeres barn/børn da de stoppede med st få flaske om natten?
Stoppede de selv med at vågne for at få mad, eller hvordan kom i ud af det? Min datter er 4 måneder, og får selcfølgelig stadig mad 1 gang om natten. Men synes det kunne være interessant at høre, hvornår og hvordan jeres stoppede?
Min første fødte, sov igennem allerede som 2 måneder, og fik ikke mad om natten!

Min den mellemste har aldrig fået mad om natten

De to andre var oppe 1 gang, indtil de var 5-6 uger gamle.. Men det var kl 5 om morgenen, så ikke just om natten

Anmeld

23. december 2012

Malli

Rikke, Liam & Linus skriver:

Min lille sveske på snart 8 måneder spiser en gang i timen, ind imellem sover han 2 timer. Men han falder vist også lidt udenfor kategori...høhø

Spiser han også en gang i timen om natten? Det lyder hårdt for dig, så kan det da ikke være meget han sover eller du/i sover!? :/

Anmeld

23. december 2012

Malli

Krussedulle skriver:

Min den mellemste har aldrig fået mad om natten

De to andre var oppe 1 gang, indtil de var 5-6 uger gamle.. Men det var kl 5 om morgenen, så ikke just om natten

Dejligt for dig du skriver at de 2 mellemste var oppe en gang om natten ved en 5?tiden indtil de var 5-6 uger. Hvad så derefter, sov de så igennem.?

Anmeld

23. december 2012

Krussedulle

Malli skriver:

Dejligt for dig du skriver at de 2 mellemste var oppe en gang om natten ved en 5?tiden indtil de var 5-6 uger. Hvad så derefter, sov de så igennem.?

Ja det gjorde de fra kl 23-07.

Anmeld

23. december 2012

Malli

Krussedulle skriver:

Ja det gjorde de fra kl 23-07.

Det lyder da fantastisk Vækkede du dem så for at give dem en flaske inden i selv gik i seng?

Anmeld

23. december 2012

Krussedulle

Malli skriver:

Det lyder da fantastisk Vækkede du dem så for at give dem en flaske inden i selv gik i seng?

Nej, de var som regel oppe til kl 22.30-23, og der fik de flaske til natten

Og ja så sov de til 7 næste morgen ren luksus!

Indtil omkring 6 mdrs alderen fik de sidste flaske kl 22

Nu er vores den mindste knap 10 mdr, og har i ca 2 mdr fået flaske til natten, ca kl 19.30.. Og han sover stadig til 7.30

Anmeld

25. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Malli skriver:

Spiser han også en gang i timen om natten? Det lyder hårdt for dig, så kan det da ikke være meget han sover eller du/i sover!? :/

Ja, han får flaske. Og spiser kun en smule. Men det er det eneste der kan få ham til at falde i søvn igen. 

Ja, her i julen har ikke ladet os sove meget. Jeg fik 2 timers sammenhængende op til den 24 dec og i nat hele 4 timer. yay. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.